100 par szpilek mi przybyło...

... na nowej bluzce póki co tylko:) Podczas pobytu nad morzem w pewnym sklepie z tkaninami znalazłam tkaninę w kolorowe buty będącą mieszanką jedwabiu i wiskozy. Wcześniej nigdzie takiej nie spotkałam, zatem decyzja o kupnie była niemalże natychmiastowa.

Ciekawy materiał to nie jedyne, co tą bluzkę wyróżnia. Kolejną rzeczą jest to, że jest to pierwsza bluzka, którą uszyłam na podstawie konstrukcji zrobionej od początku do końca samodzielnie i zgodnie z podręcznikiem. Już wcześniej eksperymentowałam z własnymi wykrojami, jednak, może słowo "własnymi" jest tu nadużyciem, gdyż opracowywałam je na podstawie wcześniej już gotowych form, albo kreśląc je mocno "na oko". Ta jest zdecydowanie pierwszą typowo książkową, którą narysowałam samodzielnie krok po kroku, więc bardzo bałam się o to, co mi z niej wyjdzie. Z tego powodu pierwowzór uszyłam z tkaniny próbnej, aby mieć szansę na naniesienie ewentualnych poprawek bez obaw, że popsuję taki ładny materiał. Na szczęście konstrukcja udała mi się na tyle, że poprawki, które naniosłam były bardzo niewielkie.

Fason bluzki jest bardzo prosty, dopasowany jedynie za pomocą zaszewek na wysokości biustu. Brzegi dekoltu i pach zostały wykończone za pomocą lamówki zrobionej z tej samej tkaniny. I tak to wygląda:




I znów była przez chwilę sesja z kotem w tle:)








Z tyłu tak bluzka się prezentuje: 


31 komentarzy:

  1. Z tytulu wywnioskowalam i poczatkowo sadzilam, ze kuplas sobie 100 par butow-szpilek! ...a tu prosze... piekna bluzeczka, cudowny wzor i piekny Twoj w niej wyglad! Wyglasz w niej wyjatkowo pieknie, a bluzeczka jest po prostu urocza1

    Serdecznie Cie pozdrawiam, Mario Tamaro:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) 100 par prawdziwych szpilek może jeszcze kiedyś przybędzie mi w jednej chwili, w końcu życie pełne jest niespodzianek:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Cudna bluzka, a tytuł posta bardzo intrygujący :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Tytuł właśnie taki miał być:)

      Usuń
  3. Cute top, and I love the background too.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny materiał, nadruk fajnie współgra z prostym krojem bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  5. I to się nazywa projekt od podstaw, po wykonanie własnej konstrukcji i uszycie. I teraz wiesz ile trzeba w to pracy włożyć za nim uszyje się bluzkę. Burda to taki gotowiec a tu naprawdę jest pole do popisu :) Bluzka z nadrukiem butów dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, z przygotowaniem wykroju podstawowego od początku do końca jest dużo pracy, ale za to później jest on punktem odniesienia do innych projektów. Bo wtedy pozostaje tylko modelowanie i nowy wykroj gotowy:) A jak szyje się z Burdy, to za każdym razem trzeba uważnie wszystko kalkowac, a to też jednak trochę czasu zajmuje.

      Usuń
  6. Fajny lużny , prosty krój. Materiał piękny , więc nie trzeba było szaleć z wymyślnym fasonem. Wyglądasz fantastycznie , miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful top I really like a stamp
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka. Bardzo fajny krój :-) Pozdrawiamy z Blaneczką, miłego dnia :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka idealna też dla mnie - maniaczki butów:D
    Rewelacyjna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh very cute top darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna bluzeczka, świetny ten materiał! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tyle par butów mieć w swojej szafie ;) Super bluzeczka! Nie dziwię się, że bez wahania nabyłas taką fajn materię. No i oczywiście gratuluje zmierzenia się z samodzielnie opracowaną formą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle par butów mieć to na pewno marzenie niejednej z nas:) Dziękuję bardzo za miłe słowa, gdyż przez długi czas z konstrukcją bluzki bałam się zmierzyć:)

      Usuń
  13. Lovely fantastic shoes print blouse!!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger