Prezenty gwiazdkowe

Myślałam, że ten wpis pojawi się w święta, ale niestety, na blogowanie mi czasu wtedy zabrakło. Z tego, co czytam u innych wynika, że nie tylko ja miałam ten problem. Boże Narodzenie to w końcu święto, które  spędzamy głównie z rodziną i bliskimi nam osobami. W przestrzeni internetowej nasiedzimy się do woli w ciągu roku i mała przerwa nie zaszkodzi. U mnie goście byli niemalże ciągle, gdyż w tym roku doszła jeszcze jedna okazja do świętowania, którą jest moja (wreszcie) obroniona praca magisterska i to na 5:)

W tym roku, zgodnie z obietnicą, podarowałam także niektórym osobom własnoręcznie wykonane prezenty. Dylemat "co dla kogo?" pojawił się już w listopadzie i był to pierwszy i bez wątpienia najdłuższy etap przygotowań. Ostatecznie ustaliłam, że będą to głównie akcesoria dla domu, które nie będą stricte bożonarodzeniowymi ozdobami. W poprzednim wpisie pokazałam prezent numer 1, który powędrował do mojej kuzynki i jej rodziny. Były to zawieszki w kształcie gwiazdek, które będą ozdobą na cały okres zimowy. Zapomniałam tylko wspomnieć, że były to pierwsze rzeczy, do których kiedykolwiek użyłam wypełnienia. W trakcie pracy trochę się martwiłam o ty, czy efekt końcowy będzie się dobrze prezentował, ale myślę, że chyba się udało. Nawet  przyszywanej cioci i jej partnerowi podarowałam podobne gwiazdki, z tą różnicą, że nie posiadają one koralików. Prezent ten nie został jednak sfotografowany, bo zapomniałam po prostu:(

Dla przyjaciela zrobiłam poduszkę w kształcie kota. Pomysł wziął się stąd, że jest on właścicielem kota i uwielbia te zwierzęta:) Wykrój zaczerpnęłam z gazety Mollie Potrafi numer 5, Wrzesień/Październik 2014, jednak, jak to często ja, nie stosowałam się do niego ściśle. W efekcie moja poduszka posiada bardziej spiczaste uszy, niż oryginalna. Wykonana została z bardzo miękkiej, czarnej tkaniny obiciowej. Białka oczu i nosek to małe kawałki filcu. Oczy zrobiłam z dwóch dużych, czarnych guzików. Oto, jak mój kot prezentuje się w całości:


A dla taty wykonałam poszewkę na małą poduszkę. Użyłam do niej tej samej tkaniny, co do kota powyżej. Kwiatek został zrobiony z cienkiego (2mm) czerwonego filcu i nieco grubszego (3mm) w kolorze kremowym. Listki to resztki zielonej dzianiny:


Pozostał mi do pokazania jeszcze jeden prezent, ale to nastąpi dopiero wtedy, gdy trafi do właścicieli. Nie chcę psuć niespodzianki:)

29 komentarzy:

  1. Nie ma jak spersonalizowane prezenty:) Kot wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzoo fajne podusie. Ja też nie miałam czasu na bloga. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing work and so cute. Have a Happy New Year.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej kociej poduszki, to mogłaby być fajna torebka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie urocze ! :) wow śliczne

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne poduszki. Ja tez lubię takie oryginalne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. So cute!!!!
    Happy Holidays!
    JOY, LOVE & HAPPINESS!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Really amazing darling!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne podusie, kocia jest niesamowita :) Pozdrawiam i udanego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje z okazji obrony pracy magisterskiej!
    Piękne te prezenty, kocia poducha - piękna!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Obroniona praca magisterska była niczym dodatkowy prezent na gwiazdkę.

      Usuń
  11. Taki kociak to rzeczywiście super prezent dla miłośnika tych zwierzaczków. Mi by się bardzo spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Faktycznie, bardzo się ten kotek spodobał.

      Usuń
  12. poduszka kot jest genialna :) idealny prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG so cute!!!

    fashionwalkinbrussels.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger