Podsumowanie stylizacji listopadowych

Listopad był pod względem pogody dość znośny biorąc pod uwagę, że w poprzednich latach potrafił już spaść pierwszy śnieg. Jednak ten okres to nie jest mój ulubiony czas w ciągu roku. Jest zbyt zimno i dni są zdecydowanie za krótkie. Gdy nie zdążę zrobić zdjęć do ok. 15.00, o dobrym oświetleniu mogę pomarzyć. Stylizacji jest niewiele, bo najbardziej do ich fotografowania pasowałyby mi wieczory, gdy mam trochę więcej wolnego, ale wtedy jakość zdjęć byłaby o wiele gorsza. Mimo to, kilka outfitów udało mi się uwiecznić. Zapraszam na ich podsumowanie:

Lubię czerń. Dla mnie to zawsze takie koło ratunkowe w momencie, gdy nie mam pomysłu na to, w co mam się ubrać. I tym razem wybrałam takiego oto zwyklaka:


Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: n/n

Korzystam, że jeszcze nie ma okrutnych mrozów i zakładam czasem spódnicę. Tym razem moją w kwiaty zestawiłam z połyskliwą bluzką z nadrukiem. Resztę stroju wybrałam stonowaną:


Bluzka: Cropp
Spódnica: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Buty: n/n

Tą asymetryczną bluzkę bardzo lubię i często zakładam. W takim zestawie razem z nią poszłam na jesienny spacer:


Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Torba: n/n
Breloczek: DIY
Buty: n/n

Ps. Przepraszam za spóźnienie z tym wpisem. Przez ostatni tydzień dość paskudnie chorowałam i z tego powodu biorą się te zaległości.

34 komentarze:

  1. Mnie bardzo podoba sie asymetryczna bluzka w zieleni i zestaw z kolorowa spodnica. Wygladsz w niej uroczo !! Pozdrawiam Cie serdecznie Tamarko:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że zestawy Ci się podobają. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Nie tylko Ty masz problemy ze światłem. Nie cierpię tego okresu w ciągu roku - to prawdziwy problem dla blogerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że wieczorem mam więcej wolnego i mogłabym spokojnie robić zdjęcia. Jednak później okazuje się, że wychodzą przekłamane kolory i dziwne odcienie i lepiej jest znaleźć parę minut w dzień:)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że już wróciłaś do zdrowia :) Stylizacje bardzo fajne i wyglądają na wygodne, a to jest dla mnie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie chorowałam długo:) Ja na codzień też stawiam na wygodę.

      Usuń
  4. My favorite is the last outfit you look great in all.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam problemy z robieniem zdjęć :(.
    Ciężko powiedzieć, która stylizacja najbardziej mi się podoba. Wszystkie są fajne, idealne do śmigania na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszły stylizacje. Kolor czarny jest dla mnie numerem jeden. Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing outfits!! =D
    Thanks for visiting my blog!

    I'M BACK WITH A NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    Instagram | Twitter | Bloglovin

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  8. nice outfits, love the 2nd one. Have a nice day! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful looks!!!
    Have a good week!!!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning shoes. Great job on this post. Happy Wednesday! :)

    xoxo;
    WHATKENNYHEARTS.COM
    Like On Facebook
    Follow On Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielona bluzka jest świetna i nie dziwię się, że jest Twoją ulubioną bo moją też by była :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Lubię ją, bo jest niebanalna, a do tego wygodna. Same zalety:)

      Usuń
  12. The last one is my favorite!!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. The ladt one is my favorite.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Środkowy :)! Taka zabawa z modą.

    OdpowiedzUsuń
  15. I am inpressed with your DIYs babe. great outfits!

    Check out My NEW BOGPOST: spendlessusemore.blogspot.com

    Riv

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak Ty lubie czern, bo jest bezpieczna i ze wszystkim wspolgra, ale zauwazylam, ze to tez stanowi pulapke, bo w pewnym momencie zaczelam nosic duzo czarnych rzeczy (tylko czarne rzeczy), a tymczasem potrzeba nam w garderobie roznych kolorow, bo oddzialywuja na nasza psychike. Czern dziala raczej depresyjnie. Super stylizacje. No i bardzo fajna ta bluzka asymetryczna. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie czerń nie działa depresyjnie. Sprawia, że czuję się na swój sposób bezpiecznie. Wiem, że mogę do niej dobrać absolutnie każdy kolor i wzór i będzie to wygladac ok:)

      Usuń
  17. Stylizacja ze spódnicą to mój absolutny faworyt.
    Zapraszam Cię do Nominacji Pozytywnych Myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo:)

      Dziękuję za nominację, już ją zrealizowałam:)

      Usuń
  18. Ta asymetryczna bluzka to dla mnie nr 1!
    Mam nadzieję, że jesteś już zdrowa. Mnie 2 tydzień męczy grypa... Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odkąd ją 1 raz założyłam też:)

      Ja już od miesiąca zdrowa, mnie grypa na szczęście dość krótko meczyla. Mam nadzieję, że Twoje zdrowie już się poprawiło:) Pozdrawiam l!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger