Przechwałki

Jaka miła niespodzianka:) Wybrałam się dziś na zakupy, a ponieważ w kioskach ukazał się nowy numer Burdy (8/2014) postanowiłam zajrzeć do Empiku i zobaczyć, co ciekawego tym razem jest. A że jakoś ponad miesiąc temu przesłałam moje zdjęcie w szortach i ukazało się ono na oficjalnym facebooku Burdy, to też postanowiłam sprawdzić czy przypadkiem nie zostało wydrukowane w Galerii Czytelniczek. No i jest! Dziękuję bardzo:) To miłe, że czyjaś praca zostaje doceniona i zauważona. Drugi raz już zresztą (Pierwszy był TU) :)





44 komentarze:

  1. You look great congratulation doll so well deserve.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! :-) Gratulacje, zasłużyłaś na takie wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!! Gratulacje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za odwiedziny i komentarz na miom blogu:) Gratuluje publikacju w Burdzie!! Ja tez bralam udzial w konkursie Burdy w 1995 roku ...musze pokazac moj projekt!! Moze juz wkrotce!! Pozdrawiam serdecznie Tamaro:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Koniecznie musisz się pochwalić tamtą publikacją, sukcesami należy się wręcz chwalić:)

      Usuń
  6. Bardzo fajne te szorty :)
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  7. Congrats on the feature! Lovely coulottes!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. To musiała być naprawdę miła niespodzianka!
    Szorty są śliczne!
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była to świetna niespodzianka, cały dzień uśmiech mi towarzyszył:) Dziękuję!

      Usuń
  9. That's great, congrats! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Pięknie uszyłaś te szorty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słusznie zostałaś wyróżniona , gratuluję serdecznie. Ostatnio nie mogłam komentować i byłam dosłownie wściekła że nie mogłam skomentować bardzo smutnego Twojego wpisu. Jestem z Tobą kochana , niestety życie płynie dalej a my razem z nim, wszystkiego dobrego buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu:) Nic nie szkodzi, liczy się pamięć. Ważne jest, że przesyłasz teraz te słowa.

      Usuń
  12. Wieeelkie gratulacje. Zobaczysz Mario Tamaro, że kiedyś będziesz miała własny interes. Masz złote ręce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Barbaro za te słowa:) Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger