Koronkowe szorty w nowej odsłonie

Około rok temu opublikowałam na tym blogu szorty z czarnej koronki (TUTAJ). Ostatnio jednak trochę schudłam i zrobiły się na mnie za luźne. Zabrałam się więc za ich zmniejszanie, a przy okazji pozmieniałam niektóre elementy. Wszystko dlatego, że nadal bardzo podoba mi się ich faktura i szkoda było po prostu odłożyć je na półkę i czekać, aż kiedyś tam może się je założy. Poza tym, fason z szerokim paskiem, który prezentowałam rok temu pasował na moją poprzednią sylwetkę, a teraz nie bardzo. Aby koronkowe szorty stały się lepiej dopasowane, nie tylko je zwęziłam po bokach, ale także zmieniłam im pasek, przez co nie potrzebne są już do zapięcia 2 guziki, tylko jeden. Skróciłam też sztukowania nogawek, bo doszłam do wniosku, że są za długie. Dzięki temu szorty są teraz krótsze i ogólnie lepiej się układają na mojej nowej sylwetce. I oto rezultaty:

Przed przeróbką:         
                                                               

 Po przeróbce:



Nową wersję szortów zaprezentuję dziś w luźnej, letniej stylizacji. Ponieważ są one dosyć krótkie, zestawiłam je z luźnym topem z nadrukiem, czarną torbą z frędzlami i butami w tym samym kolorze, które jakiś czas temu przerobiłam (więcej o nich TUTAJ). 





I ujęcia z bliska:



A tu, wreszcie, udało mi się uchwycić ich prawdziwą fakturę. Fotografowanie czerni w ogóle jest trudne, a co dopiero, gdy mówimy o jej 2 warstwach zachodzących na siebie:


A do stylizacji zaprezentowanej w tym poście użyłam:

Top: NN
Szorty: po przerobieniu DIY
Buty: DIY
Torba: Jacqueline Riu
Okulary: Ray Ban
Bransolety: Yves Rocher

58 komentarzy:

  1. Super jest umiec szyc i zrobic sobie cos nowego ze starej rzeczy. Nie mam takich uzdolnien a szkoda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała umiejętność i możliwa do nabycia:)

      Usuń
  2. Beautiful look!!
    Have a wonderful weekend!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ z Ciebie zdolniacha, świetnie, bardzo fajna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz szorty są idealne, chociaż poprzednia wersja też była dobra. I ta koronka! Zresztą, ładnym we wszystkim ładnie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Poprzednia wersja była dopasowana do poprzedniej figury, w moim przypadku kilka kilogramów zrobiło wielką różnicę. Tamte były za luźne i szeroki pas za bardzo odstawal.

      Usuń
  5. You did a great job with those shorts, love it! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet bardziej podobają mi się po przeróbce. Idealna stylizacja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne! A ta faktura rzeczywiście piękna! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana przeróbka, idealna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super je przerobiłaś :) faktycznie spodenki są śliczne i szkoda, żeby miały leżeć w szafie. Mają bardzo piękną koronkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja w ogóle ostatnio źle znoszę widok ubrań, które leżą na dnie szafy i czekają na lepsze dni.

      Usuń
  10. zazdroszczę umięjetności szycia:) ps. obserwuję i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przydatna i wciągająca umiejętność, w dodatku w 100% nabywana:)

      Usuń
  11. Ciekawe spodenki i bardzo udana przeróbka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie je przerobiłaś i przy okazji mnie zainspirowałaś... chyba będzie jakaś przeróbka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że mogłam Cię zainspirować:)

      Usuń
  13. You look lovely in black and white! I love the lace details of the shorts!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeróbka wyszła fantastycznie! Śliczne szorty!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę powtarzać bez końca, masz złote ręce!!! Pięknie wyszło. Oprócz zgrabnej dziewczyny widzę piękny ogród. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Barbarossa, nawet nie wiesz, jak jest mi miło, gdy czytam takie komentarze:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. niestety gatki nie dla mnie, mam brzydkie nogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, u Ciebie nigdy nie widziałam zdjęć z odsłoniętymi nogami :)

      Usuń
  17. Prześliczne są te szorciki! A Ty w nich jesteś niesamowicie zgrabna! Nogi jak marzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze, wyglądasz w nich fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Maria Tamara! Black and white is always a good choice....also in this season!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te szorty! dobrze,że je poprawilaś, bo szkoda byłoby je rzucić w kąt;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ostatnio bardzo mi szkoda ubrań, które zostały odłożone i czekają na lepsze czasy i dlatego tyle przerabiam:)

      Usuń
  21. Kobiece szorty bardzo mi się podobają wolę "po" :) Ja nadal walczę by schudnąć ale jakoś kiepsko mi to idzie :( Za to Ty wyglądasz jak modeleczka i masz piękne stylowe tła zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A top ma świetny nadruk !

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo Margarett:) Bez przesady, masz ładna, kobiecą figurę i nie powinnaś się odchudzać:)

      Usuń
  22. świetne spodenki

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  23. są extra ! :) w mojej szafie wciąż zalegają rzeczy, które mam przerobić, bo są za duże. Leżą tam biedne i czekają, aż się nimi zajmę a ja ciągle odkładam to na później :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie także takich rzeczy nie brakuje. Na cześć przyjdzie pora, aby je przerobić:)

      Usuń
  24. Szorty super! Tylko kobieto! Nie chudnij już!!! A czy włoski troszkę krótsze, czy tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardziej schudnąć nie mam zamiaru, drugi raz nie będzie mi się chciało przerabiać:p A tak na serio, z aktualnej wagi jestem zadowolona:) Tak, włosy skrocilam, długie już mi się trochę znudziły.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger