Asymetria- 1 projekt

Margarett swoją asymetryczną bluzeczką przypomniała mi o tym, że kiedyś też taką uszyłam. Żaden to jednak plagiat, moja pochodzi sprzed około 3 lat. To była zwykła beżowa bluzka z rękawami 3/4, która zrobiła się na mnie nieco przyciasna w ramionach. To też 1 rzecz, przy jakiej odważyłam się cokolwiek zmieniać.


Bawiłam się trochę efektami. Strasznie podoba mi się ten efekt starych fotografii, trochę podobny do tych, na których występowała w młodości moja Ś.p Babcia.

Ale bluzeczka w naturalnych barwach wygląda tak:
Bluzka była bardzo prosta do uszycia. Nawet wtedy, gdy nie miałam maszyny i zszywałam ją w całości ręcznie. Dopiero niedawno, przez wzgląd na już większe doświadczenie w szyciu, doszłam do wniosku, że wykończenia wyszły bardzo niestarannie i przeprawiłam je maszynowo. To elastyczna bawełna, która, naturalnie, przy takim szyciu problemy sprawiała jedynie z podłożeniami. Cała reszta poszła bardzo łatwo:)

I jeszcze pokażę zbliżenie detalu. Bluzkę zdobi spory materiałowy kwiat z płaskim guzikiem w środku, a poza tym subtelny łańcuszek i kilka koralików przypominających perły.


Bluzka jest co prawda dosyć krótka, ale będzie jak znalazł na wakacyjny wyjazd, który, mam nadzieję, że już niedługo:) Pozdrawiam:)

17 komentarzy:

  1. O plagiacie nie ma w ogóle mowy, moglibyśmy powiedieć jedynie "inspiracje" :-)
    Twoja bluzeczka jest świetna i bardzo ładnie Ci w niej. Masz ładne ramiona, powinnaś je pokazywać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) W ogóle lubię i często noszę rzeczy bez rękaw lub na ramiączka.

      Usuń
  2. Buzka fanstastyczna,a twoja figura pozwala tobie na taką asymetrię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję:) a to moja pierwsza i jak do tej pory jedyna asymetryczna:)

      Usuń
  3. Jesteś zgrabna więc ta długość nie przeszkadza wcale a wcale:)) No i fajnie ją ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja katya:) Na co dzień wybieram jednak bluzki trochę dłuższe, ta będzie wariantem wakacyjno-randkowym:) lub do podwyższonego stanu, który ostatnio pokochałam:)

      Usuń
  4. urocza ta bluzeczka i zdjecia rowniez,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzeczka jak piszą dziewczyny z taką figurką to Ty możesz sobie pozwolić na taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję KasiaB:) czuję się dowartościowana:)

      Usuń
    2. Ale ja się z Kasią zgadzam bo nie każdemu taki fason pasuje a Tobie jak najbardziej pasuje :)

      Usuń
  6. Piękna bluzeczka i jak pięknie ja ozdobiłaś i jak w niej wyglądasz :) Mi się tak spodobał fason,że uszyła asymetryczny top w kropki znów :D Pozdrawiam słonecznie buziak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margarett:) czekam na zdjęcia tej bluzeczki, bo na Tobie ten fason prezentuje się bardzo dobrze:) pozdrawiam również:)

      Usuń
  7. Najpierw asymetryczną widziałam u Margarett, teraz u Ciebie i kurczę, zaczynam wam zazdrościć i planować, z czego by tu uszyć podobną :) fajnie zdobienia,a wyglądasz w niej świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Monika Dąbrowska:) Powiem Ci, że to jest ciekawy fason, przykuwający oko bardziej niż zwykły top bez rękawów:) zachęcam do uszycia i czekam z niecierpliwością na Twoją edycję asymetrycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna super bluzeczka, w której wyglądasz ślicznie!
    Kwiatek-ozdoba bardzo mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger