Sportowa elegancja z pazurem

Narzutka, którą dziś zaprezentuję to bardzo dosłowna interpretacja sportowej elegancji:). Została ona uszyta z dzianiny dresowej (z Metry i Centymetry), a jako wykrój posłużył mi pochodzący z Burdy 9/2013 model numer 128, który w oryginale przeznaczony jest na żakiet. To, co uszyłam wole jednak ze względu na nieformalny charakter nazywać narzutką.

Narzutki to bardzo uniwersalne części garderoby dla każdego, kto lubi stylizacje warstwowe. Ostatnio sama bardzo często je noszę, dlatego postanowiłam uzupełnić swoją garderobę o nowe egzemplarze. Na pierwszy ogień uszyłam tą z dzianiny w panterkę. Szczerze mówiąc, to mało brakowało, aby z niej powstała sukienka, po namyśle jednak wybrałam narzutkę. Jest ona dość wyrazista (jak wszystko, co ma zwierzęcy wzór), dlatego będę ja wybierać na dni, kiedy mam ochotę na wyrazistą stylizację:).

Narzutka była bardzo prosta w uszyciu. Wersja żakietowa zakładała jeszcze wszycie podszewki, przy narzutce ją sobie podarowałam. Ogólnie zastanawia mnie, dlaczego ten model wg. Burdy ma 3 kropki, bo uważam, że jest on bardzo prosty, nawet przy uwzględnieniu podszewki. Ogólnie na ocenę poziomu trudności Burdy od dłuższego czasu patrzę trochę pobłażliwie, bo wg. nich poziom trudności oznacza raczej dłuższy czas pracy, większą ilość materiału, czasami tylko większe umiejętności. Modele trudne nie są jednak nie do pokonania, więc mam nadzieję, że nie zniechęcają szyjących do podejmowania prób.

Narzutka w panterkę jest bardzo wygodna, dobrze mi się ją nosi i mam w planach na podstawie tego samego wykroju uszyć sobie jeszcze jedną, może tym razem dla odmiany gładką. Być może nawet też z dresówki, bo wygodnie się ją nosi. A może jednak o pełnoprawny żakiet się pokuszę? 

narzutka panterka

narzutka panterka


żakiet panterka


Narzutkę można nosić również bez paska, w zależności czy będę miała ochotę na podkreślona talię, czy też nie. 


I jeszcze detale:



Zdecydowałam, że pasek zrobię czarny. Jest on uszyty z czarnej dzianiny, również dresowej:


Pasek trzyma się na szlufkach po bokach narzutki:


Wnetrze:

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Lubię taki print :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look . Z paskiem bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, wersja bez paska podoba mi się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka z tym paseczkiem wygląda naprawdę fajnie 🤎🤎

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładna stylizacja, pasuje do Ciebie❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interested article! Thanks for sharing! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! aż zachciało mi się spowrotem szyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bellissima Tamara, I love your leopard blouse!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself


    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie chodzę w panterce, bo mi chyba nie pasuje, ale u Ciebie faktycznie dodaje pazura! Świetnie! :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba narzutka Twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna narzutka, zwłaszcza w połączeniu z paseczkiem prezentuje się wyjątkowo!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Ja zeszłej zimy kupiłam sweterek typu oversize z motywem zwierzęcym :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger