Stylizacje grudniowe

Witam wszystkich w Nowym Roku 2018! Aż nie chce mi się wierzyć, że poprzedni rok tak szybko minął. U mnie rozpoczął się on od pewnych poważnych zmian, które myślę, że zmierzają tylko w dobrą stronę. A jak wasz Nowy Rok do tej pory? Postanowienia spisane, czy raczej idziecie na żywioł i sami chcecie się przekonać, co Was takiego ciekawego spotka? Tymczasem, zapraszam na podsumowanie stylizacji grudniowych.

Kwiecista kurtka rozjaśni nawet najprostszą, ciemna stylizację w ponure, zimowe dni. I za to bardzo ją lubię.  Świetnie nadaje się do codziennych stylizacji, na spacer, zawsze wtedy, kiedy ubierzesz się w ciemne kolory i stwierdzisz, że przydałoby się to czymś rozjaśnić:)


Kurtka: DIY
Bluzka: Big Star
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Torba: H&M
Szalik: Diverse
Rękawiczki: n/n



Jesienią i zimą do łask powracają sztruksowe spodnie. Mam je już od prawie 2 lat i nieustannie tak samo lubię je nosić. Nie tylko ze względu na to, że są bardzo wygodne i miłe w dotyku, mają też wzór, który również potrafi urozmaicić nawet prosty ubiór:


Płaszcz: Monnari 
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Szalik: DIY
Torebka: CCC

Święta Bożego Narodzenia w tym roku spędziłam w Kazimierzu Dolnym razem z rodziną. Czas ten upłynął nam bardzo przyjemnie, chociaż pogoda wyjątkowo nie dopisała, jedynie ostatniego dnia było trochę słońca, a poza tym deszcz i wiatr.To właśnie ostatniego dnia spacery po mieście i okolicach były najbardziej udane. Zwłaszcza, że były urozmaicane przerwą na pyszną herbatę albo na odwiedzanie pobliskich galerii. A na wigilię w tym roku wybrałam niedawno uszytą prostą sukienkę we wzory, którą zestawiłam razem z czarnymi dodatkami:


 Żakiet: Cubus
Sukienka: DIY
Rajstopy: Gatta
Buty: Prima Moda

Po powrocie miałam nieco więcej wolnego aż do końca roku, także miałam czas na to, aby wybrać się na zakupy tkaninowe, w spokoju ich poszukać i nawet z nimi trochę popracować. A na zakupy wybrałam raczej wygodny ubiór, tym razem z puchową, zimową kurtką, bo pod koniec roku nadeszło ochłodzenie.


Kurtka: Vero Moda
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Torba: Jacqueline Riu
Szalik: Diverse
Rękawiczki: n/n

46 komentarzy:

  1. Wonderful pics!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wzbogacasz proste, ciemne stylizacje o kolorowe dodatki - tego nam trzeba w te ponure, zimne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje ! A najbardziej oczywiście imponują mi te rzeczy DIY - bo sama umiem co najwyżej przyszyć guzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za sztruksem niestety dalej nie przepadam, mimo że wraca do łask. Wykonałaś prześliczną kwiecistą kurtkę. Ja też lubię kolory, zimą nie chodzę ubrana na ciemno - zawsze, tak jak Ty, ożywiam stylizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje :) Mi najbardziej podoba się kurtka w kwiaty :) Jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy New Year!
    Your DIY floral jacket is so beautiful!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Mario - Tamaro. Życzę Ci dobrego czasu w Nowym Roku, wszelkiej pomyślności.
    Wszystkie stylizacje super, ale sukienka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się 1 i 2 stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te stylizacje, w których pojawiają się motywy kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam sie w tej kwiecistej kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylówka bardzo w moim guście ;_

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta kurtka w kwiatuszki ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się kurtka z pierwszej stylizacji ;]
    Pozdrawiam, Martyna z Wpuszczona w maliny

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię czarno biało szare ciuchy, chociaż jestem "kolorowym" człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarno białe są fajne, bo do wszystkiego pasują i z kolorami można je śmiało łączyć :)

      Usuń
  15. Piekny plaszcz z monnari. Co do sztruksu to w sumie nic z niego nie mam. I co mi sie w stylizacjach podoba swietnie operujesz akcentami kolorowymi

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze, najbardziej, podobają mi się stylówki z dodatkiem koloru, czyli czerwieni i różu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twoje upodobanie do kolorów, zwłaszcza do czerwieni, cieszy mnie, że lubisz szczególnie ten kolor :)

      Usuń
  17. Młoda, piękna... wszystko co zechcesz założyć, zawsze będzie fajnie wyglądać. Szalej dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie stylizacje świetne, ale ja jestem zauroczona pierwszą kwiecistą kurtką :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr 1 najlepsza <3 pozdrawiam :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie pierwsza najlepsza stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że ja nie mam ręki do szycia :P Fajnie by było móc uszyć sobie ciuchy o jakich marzę. A tak to jestem skazana na to co jest w sklepach i dodatkowo w co się zmieszczę haha :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger