Szerokie spodnie na lato

Spodnie z szerokimi nogawkami to w mojej garderobie rzadkość. Z powodu drobnej postury (lekko ponad 150 cm wzrostu) najczęściej wybieram dopasowane fasony. To w sumie prawidłowo, ale ile można nosić w kółko podobne do siebie ubrania?? Wszystko się w końcu może znudzić i to skłania do szukania czegoś innego.

Pierwsze, dość nieśmiałe próby noszenia spodni z szerokimi nogawkami podjęłam w ubiegłym roku. Wtedy postanowiłam uszyć sobie na lato szorty z Burdy 2/2013 #129. Okazały się one na tyle komfortowe w noszeniu, że teraz postanowiłam sprawić sobie jeszcze jedną parę, tym razem o długości za kolano, trochę bardziej uniwersalnej niż szorty. Kupiłam materiał, czyli brązową krepę wełnianą z dodatkiem lycry i przystąpiłam do pracy.

Spodnie zostały wykonane na podstawie wykroju z Anna Moda na Szycie 4/2014 #49, który nieco zmodyfikowałam. Nogawki skróciłam niemalże o połowę, zdecydowałam się też na zapięcie na suwak kryty i guzik. Pomimo to, szycie przebiegło bardzo szybko i bez problemów.

Ponieważ spodnie uszyte zostały z myślą o lecie, postanowiłam je tutaj zaprezentować w dwóch letnich zestawieniach. Pierwsza jest wraz z luźną bluzką, kupioną w butiku na wczasach w Juracie:

spodnie szerokie nogawki

szerokie spodnie 3/4

luźne spodnie na lato

spodnie damskie na lato

szerokie spodnie za kolano

Druga stylizacja to połączenie spodni z moją koronkową bluzką i czarnym podkoszulkiem:

spodenki za kolano

brązowe spodnie za kolano

A tak prezentują się spodenki z tyłu: 


A tak wyglądają okolice suwaka:


Podłożenie zrobiłam tym razem maszynowo:


A na koniec przypominam także, że blog bierze udział w konkursie Szyciowy Blog Roku 2014. Aby na niego zagłosować należy:

2) Kliknąć przycisk "Oddaj głos"
3) Potwierdzić oddanie głosu w wysłanym na maila komunikacie.


 Każdy z głosujących ma szansę na wygranie książek „Proste i modne szycie”, „Uszyj w jedno popołudnie” i „Patchwork krok po kroku”. Rozdanych zostanie w sumie aż 50 poradników. Otrzyma je każda kolejna 40 osoba, która oddała ważny głos w konkursie, licząc od pierwszego głosu.

Dodatkowo głosujący  mogą wygrać 3 maszyny Łucznik ANNA 510, jeśli na oficjalnym profilu Facebook Łucznika ( tutaj ) napiszą na kogo głosowali i uzasadnią swój wybór.



58 komentarzy:

  1. those culottes are to die for...and you styled them perfectly in both outfits!

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent :) Ja z burdy szyję baaardzo rzadko, wolę zwykłą rzeczy którą można przerobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Burdy też zbyt często nie szyję, bo rozmiarówka jest dość zawyżona i mam zawsze dużo zwężenia, dopasowania lub pracy nad szkicem. Też sporo przerabiam, bo lubię dawać nowe życie starym rzeczom:)

      Usuń
  3. To witaj w klubie maluchów;))
    Ty jesteś taka zgrabniutka, że we wszystkim Ci dobrze!
    Świetnie dopasowałaś te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te spodnie , a przede wszystkim wygodne. Piękne stylizacje . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne są zdecydowanie, coś mi mówi, że latem niejedną stylizację uświetnią:) Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Great work!!! nice looks!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie je uszyłaś - wręcz perfekcyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great in both of these looks-
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają jak ze sklepu *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie bym takich na długość nie znalazła:)

      Usuń
  9. Świetnie Ci wyszły te spodenki :-) Idealnie leżą! Teraz to supermodny fason :-) Muszę o takich pomyśleć, ale chyba raczej o kupnie niż o szyciu, bo to chyba jeszcze za trudne na razie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co zdążyłam przeczytać, mają być hitem sezonu:) A nawet jeśli nie i tak będę je nosić, bo bardzo mi się podoba ją.

      Szycie takich spodni nie jest trudne, to jeden z łatwiejszych modeli, bez żadnych kieszeni itp:)

      Usuń
  10. You look amazing in this cool outfits.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for stopping by my blog! Those are such chic pants! And you made them? So neat!!

    Regina | Margarita Bloom Retro Vintage Skincare & Beauty |
    Cherry Lips Blonde Curls | Twitter | Instagram | Facebook | GFC


    OdpowiedzUsuń
  12. Takie spodnie mozna zestawiac z wieloma roznymi rzeczami, na lato jak znalazl, a glos oddany, zostal policzony. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za głos:) Już według wstępnych przymiarek wiem, że do wielu rzeczy będą pasować. Co za tym idzie, pewnie niejedną stylizację z nimi dobiorę:)

      Usuń
  13. I love these culottes pants!!!!!!!!!!!!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastic! Both Outfits are wonderful :)
    xox

    OdpowiedzUsuń
  15. Love both looks! Simple and chic.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice outfits, you look amazing in both!
    xx

    GIVEAWAY on our blog, we'd like that you participate :)

    http://losaway.blogspot.com.es/2015/03/banggood-worldwide-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne spodnie i rzeczywiscie idealne na lato :))

    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie i bardzo oryginalnie <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulka biała mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pamiątka z urlopu, także bardzo ją lubię:)

      Usuń
  20. Na szczupłej osobie wszystko wygląda ładnie ,na mnie już nie koniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  21. You look so stylish in your baggy pants!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i świetnie podkreślają Twoja figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nice! two different styles:) have a nice day! noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger