O blogu, o szyciu i o życiu, czyli słowo na Nowy Rok


Jakiś czas temu Natalia Orlika wyznaczyła mnie do zadania pod tytułem Nominacja pozytywnych myśli. Chodzi o to, aby podzielić się z czytelnikami pewną pozytywną historią ze swojego życia i wyznaczyć kolejne osoby do tego zadania. Choć od nominacji minęło już trochę czasu, to wcale o niej nie zapomniałam. Zostawiłam tylko realizację na stosowną okazję, jaką jest zbliżający się Nowy Rok. Postanowiłam, że opowiem Wam, czym jest dla mnie ten blog.

Mnóstwo osób pytanych o to, dlaczego założyli blogi odpowiada, że chcieli mieć swoje miejsce w sieci, w którym mogliby dzielić się swoim życiem i pasją z innymi. U mnie motywacja do jego założenia była nieco mniej romantyczna. Do tego zostałam zmuszona na zajęciach na uczelni, gdyż warunkiem zaliczenia jednego przedmiotu było prowadzenie bloga przez ok. 2 semestry.  Za bardzo się do tego nie paliłam, bo nie przepadałam za pisaniem pamiętników ani za upublicznianiem życia. Gdy byłam młodsza próbowałam pisać bloga, ale mój zapał skończył się po 2 miesiącach. Aby wybrnąć z sytuacji, postanowiłam założyć stronę poświęconą jedynie mojej szyciowej pasji.

Ku mojemu zaskoczeniu, pisanie bloga okazało się wciągające. Na początku spędziłam dużo czasu na poszukiwanie szablonu i odpowiedniego układu wszystkich elementów na stronie. Pierwszym poważnym wyzwaniem było sporządzenie pierwszego wpisu prezentującego moją pracę. Pisałam go dość długo, pamiętam, że przez kilka dni znajdował się w "wersjach roboczych". Gdy go opublikowałam, co chwilę sprawdzałam, czy są jakieś komentarze i trochę bałam się, że będą to same hejty:) Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu, nie były. Zaczęłam dostawać mnóstwo pozytywnych komentarzy, coraz więcej osób dodawało mnie do obserwowanych. W międzyczasie zaczęłam poznawać blogi innych osób i dałam się wciągnąć w blogosferę:)

Aktualnie blog liczy 46465 wyświetleń. To właśnie dzięki temu, że ktoś na niego ciągle zagląda, mam motywację, aby zamieszczać tu swoje prace. To jest również motywacja do rozwijania własnych umiejętności i podejmowania szyciowych wyzwań. Dzięki blogowi mam także moje niemalże wszystkiego prace zgromadzone w jednym miejscu i z łatwością mogę prezentować je innym. W kwietniu 2015 roku miną 2 lata mojej blogowej działalności. Jestem pewna, że nie znudzi mi się ona jeszcze przez długi czas. 

Blog ten stanowi dowód na moją działalność, ale nie tylko. Za mną trudny rok, w trakcie którego ciężko zachorowała i zmarła moja mama. W podobnym czasie kończyłam studia i walczyłam z pracą magisterską. Regularne prace nad uzupełnianiem treści tej strony pozwoliły mi na chociażby chwilowe oderwaniem się od zmartwień i stresu. Mogłam z nimi walczyć za pomocą pasji i pracy.

Poprzez tą opowieść chciałam przekazać Wam, że warto mieć w życiu pasję. Dlatego życzę, aby Nowy rok 2015 upłynął Wam pod znakiem pasji, takiego zdrowego świra, dzięki któremu życie nabierze nowej jakości. A jeśli ktoś takiej nie posiada, to nie koniec świata. Życzę mu, aby wysłuchał głosu swego serca i z odwagą za nim podążył:)

A do podzielenia się z czytelnikami pozytywną historią ze swojego życia nominuję:





37 komentarzy:

  1. potwierdzam, ze pasja musi byc w naszym zyciu, mnie pomaga przetrwac bol, komus innemu odgania zle mysli Dosiego roku 2015

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Izabelo. Ona przede wszystkim dodaje energii do życia:) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia!

      Usuń
  2. Ciężki miałaś rok, ale najważniejsze jest to, że potrafiłaś znaleźć siłę, aby oderwać się od stresu i smutku. Życzę Ci wszystkiego, co najcudowniejsze! Wiary, cierpliwości, wytrwałości i samych sukcesów :) Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku i samych radosnych zdarzeń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym roku, aby wszystkie Twoje plany i marzenia się spełniły, podziwiam Twoje osiągnięcia, i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Mario podziwiam Cię bardzo! Oby ten Nowy Rok był dla Ciebie łaskawszy. Wszystkiego dobrego!
    Dziękuję za nominacje. Pomyślę i podejmę się zadania. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było:) Dziękuję bardzo za życzenia, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację :) Niech ten rok będzie dla Ciebie jeszcze bardziej szczęśliwszy i obfitujący w więcej pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Tamaro , szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń. Dziękuję za nominację , muszę pomyśleć jak opisać swoją pozytywną historię. Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Have a great new year darling!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odpowiedź na nominację. Blogowanie wciąga jak nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Natalia, zwłaszcza, gdy blog jest o pasji:)

      Usuń
  10. Marysiu bardzo dziękuję za nominację!!!
    Muszę pomyśleć na odpowiednia historią...kilka ich jest;))

    I cieszę się, że zostałaś "zmuszona" do blogowania, bo dzięki temu mogłam Cie poznać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że zadanie wykonałas:)

      Ja z kolei cieszę się, że mogłam poznać taką pozytywną osobę, jak Tył:)

      Usuń
  11. Myślę, że ten rok dla równowagi będzie spokojniejszy, mniej stresujący i bardziej wesoły dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci aby Nowy Rok był dla Ciebie lepszym niż poprzedni! Rzeczywiście, paska i tworzenie pomagają oderwać sie od problemów życia codziennego. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  13. I wish 2015 come with success and joy doll

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki za nominacje. Mario Tamaro zgadzam sie z Toba, warto miec pasje, mnie tez blogowanie wciagnelo. Moja mama zmarla jakis czas temu i wiem, ze trudno sie z tym pogodzic (latami). Zycze Ci duzo pasji, zdrowia i radosci na kolejny rok. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak w sumie zawsze będzie odczuwany, bo matka to bliska osoba.

      Mam nadzieję, że blogowanie będzie tak samo wciągające jeszcze przez wiele lat:) Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Happy new Year!
    i already follow with GFC :)

    kisses <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger