Broszka i jej możliwe stylizacje na Dzień Kota:)


Podobno mamy dzisiaj Dzień Kota. Moje jednak mają swój dzień codziennie i mogą to potwierdzić:) Postanowiłam mimo to uczcić to święto prezentacją broszki w kształcie tego zwierzaka z poprzedniego wpisu (KLIK). Wtedy nie miałam czasu na zrobienie zdjęć w stylizacjach, bo po pierwsze nauka, a po drugie pewne dodatkowe, bardzo przykre okoliczności...O nich może jednak na koniec. Najpierw stylizacje. Z tego powodu dzisiaj jak na przekór kolorowe i radosne.

Pierwszym pomysłem było dodanie kremowego kota do szaro- czerwonej bluzki własnego projektu. Myślę, że dodatkowo ją urozmaica:



Pomysł numer dwa, kotek dodany do czerwonej dzianinowej bluzki własnego projektu. Ciekawostką jest, że kwiatek, który ma on na szyi był zrobiony do ozdoby dekoltu tejże bluzeczki. Nie było już jednak na niego miejsca, więc wrzuciłam do pudełka z różnymi ozdobami, które można wykorzystać do ubrania, aby jeszcze kiedyś się przydał. I jako detal obróżki był w sam raz:):



Ostatnia propozycja, to broszka noszona nieco niekonwencjonalnie. Została przypięta w taki sposób, aby kotek wyglądał, jakby siedział na głowie pani przedstawionej na bluzce:


I jeszcze jedna optymistyczna wiadomość, otóż przechwałki:): Pamiętacie bluzę nazywaną "Tygrysia"? Znalazła ona nową właścicielkę, która wygląda w niej idealnie:) Dla szyjącego i tworzącego sprzedaż  to ogromny komplement:)))


A na koniec muszę Wam coś opowiedzieć... To, co tutaj zaprezentowałam to póki co tyle dobrego. Wyników egzaminów jeszcze nie mam, więc nie ma co jeszcze zapeszać. Reszta była o wiele mniej szczęśliwa. Otóż kilka dni temu moja mama odebrała wyniki badań, które lekarkę "bardzo zaniepokoiły" i nakazywała badania w szpitalu "jak najszybciej". Sami rozumiecie, że taka informacja, niby nie zawiera jakiejś strasznej diagnozy póki co, ale umie zwalić z nóg... Niemniej, przede mną jeszcze kilka trudnych dni. Staram się nie dawać, bardzo rzuciłam się na pracę, aby odciągnąć myśli.

24 komentarze:

  1. Och ! jaki cudowny kotek, prezentuje się cudownie na cudownych bluzeczkach. Mój kociak też ma codziennie święto : ) Życzę pomyślnej sesji, a mamie dużo zdrowia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Koty to by tylko świętowały;) Przekażę mamie życzenia i pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Śliczna ta pierwsza bluzka, a kotek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotek słodki! Rozumiem Twój niepokój. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni i będzie dobrze, czego bardzo Twojej mamie życzę. Cierpliwości. Ja też znów czekam na kolejne wyniki... Pozdrawiam bardzo ciepło Ciebie i Twoją mamę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja mam taką nadzieję również i przekażę jej życzenia. Cierpliwa staram się być, oby to nie było nic poważnego codziennie myślę. Staram się być dobrej myśli i wierzyć, że będzie dobrze. Oby Twoje wyniki były w porządku, bardzo Ci tego życzę Basiu:)

      Usuń
  4. Będzie dobrze . Kocia broszka pięknie prezentuje się w komplecie z Twoimi bluzkami. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam przez cały czas taką nadzieję. Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za Twoją Mamę i dużo zdrowia jej życzę :-) Kocia broszka i stylizacje super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że się podobają:) Życzenia przekażę przy najbliższej okazji, jak się ze mną skontaktuje.

      Usuń
  6. Kocia broszka bardzo ładna, najbardziej podoba mi się na czerwonej bluzce. Mamie dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo w takim razie:) Dziękuję i przekażę.

      Usuń
  7. Kurcze przykro z powodu mamy, trzymam kciuki! Nie martw się na zapas póki nie macie dokładniejszych informacji
    A broszka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi, że się podoba:) Po wiadomości, że wyniki są kiepskie i potrzebne są dodatkowe badania w szpitalu naprawdę trudno jest zachować zupełny spokój. Staram się wierzyć, że będzie ok i nie dawać, jednak czas oczekiwania na dokładniejsze wiadomości jest trudny.

      Usuń
  8. jeszcze raz pozachwycam się kocią broszką - cudna jest i taka charakterna :)
    i dużo zdrowia dla mamy, a dla Ciebie sił na przetrwanie trudnego czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mamie życzenia przekażę, a ja... cóż, staram się je zachować. Dziękuję:)

      Usuń
  9. urocza ta broszka, w pierwszym i drugim wydaniu podoba mi się najbardziej! Zauroczyła mnie też pierwsza bluzeczka ;)

    Co do komentarza u mnie. Zgodzę się i nie zgodzę. Bo z Dniem Babci, Matki itp jest tak samo, a jednak nie ma ogromnej nagonki (często rozpoczynającej się jeszcze przed działaniami marketingowców) jakie to złe. a ja chciałam zwrócić uwagę, że to fajna okazja by był to dzień jak tamte, w którym spędzamy czas z osobami, które kochamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podobają:)

      Na święta, na które zwróciłaś uwagę nie ma nagonki, zgodzę się. Myślę, że jest to związane z faktem, że każdy ma matkę, babcię, dziadka i do tego dnia ma szczególny szacunek, ze względu na okazanie im pamięci:) Jednak, zauważ, jakie trudne potrafią być te święta, gdy ktoś z powyższych osób np. nie żyje, albo mieszka bardzo daleko, że spotkania są ograniczone (np. za granicą). Wtedy ten czas jest smutny, a ciągłe reklamy, promocje itp tylko ten smutek pogłębiają.

      Usuń
  10. Trzymam kciuki za mamę...grunt, to myśleć pozytywnie:))
    Brocha odjazdowa! Najfajniej wygląda na tej czarnej bluzce:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna broszka i bluzka nr 1, ale... nie razem:) Moim skromnym zdaniem broni się tylko stylizacja nr 2, w pierwszej i trzeciej jest kompozycyjnie za dużo. Bluzka nr 1 jest świetna, a broszka tylko zaburza symetrię o odciąga od zdobienia. Ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Anno, mi się te 2 kompozycje spodobały właśnie dlatego, że tak dużo się dzieje. W przypadku 1 bluzki kot wyglądał, jakby siedział na jakimś czerwonym krzewie. W przypadku czarnej myślę, że wygląda nawet wręcz naturalnie i pasuje do motywu. Ale ile osób tyle opinii najwyraźniej:) Cieszę się, że kotek się podoba:) Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Kotek uroczy :) Życzę dużo zdrówka dla mamy i samych pozytywnych wieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mam nadzieję, że takie będą, innych wręcz do siebie nie dopuszczam;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger