Stylizacje kwietniowe

To był bardzo nierówny miesiąc, zarówno pod względem stylizacji, jak i osobistym. Działo się u mnie wiele i to zarówno dobrego, jak i złego. Jednym z pozytywnych wydarzeń były 2 urodziny tego bloga. Cieszę się, że aż tyle czasu go prowadzę i nadal temat się nie wyczerpał.

W kolejce do opublikowania czeka już nowa uszyta rzecz. Druga jest w trakcie szycia. Ale zanim je zaprezentuję,  zapraszam na przegląd stylizacji publikowanych na bieżąco na Facebooku

Wiem, że zdjęcie przedstawiające  moją wielkanocną stylizację wyszło średnio wyraźnie, ale jest ono jedynym, na którym widać całość. Święta były zimne, ale ponieważ spędzałam je w Kazimierzu Dolnym, czas ten wspominam bardzo miło. Stylizacja nie jest może zbyt wiosenna, bo było na to za chłodno. Na ciemnym tle wyeksponowałam moją tiulową haftowaną spódnicę z motywami roślinnymi i biały odpinany kołnierzyk:

spódnica z tiulu

Kołnierzyk: n/n
Bluzka: Diverse
Spódnica: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Botki: n/n

W lany poniedziałek, spędzony także w Kazimierzu, postawiłam na wygodę i więcej koloru. Pogoda nie uległa poprawie, była szczerze mówiąc adekwatna do święta;) Jak widać, opaska z kwiatami bardzo mi się przydaje:

opaska z kwiatami

Opaska: DIY
Szalik: H&M
Kurtka: Carry
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: Kazar
Parasolka: Camaieu
Rękawiczki: n/n

W połowie kwietnia pogoda nieco się poprawiła, także można było wyciągnąć lżejsze ciuchy. Jak znalazł na wiosenny spacer okazała się moja dwuczęściowa bluzka. Czasami fajnie jest coś uszyć przed sezonem:

dzianinowe bluzki handmade

Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Spodnie: Jazkpot & Cottonfeld
Botki: n/n

A to taki mój zwyklak jak na tą porę roku:


Kurtka; n/n
Bluzka: DIY
Spodnie: Jazkpot & Cottonfeld
Baleriny: Wittchen


44 komentarze:

  1. Pięknie spódnica na pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, że robisz sama ubrania :) super to wygląda no i sa oryginalne :) dziękuję za miły komentarz na blogu :)

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest śliczna. Myslalam, ze jest żakardowa a nie tiulowa. Pokazesz ja jeszcze? Bardzo mi się podoba i jestem bardzo ciekawa, jak wygląda ten haft w przybliżeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tą spódnicę już pokazywałam tutaj:http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2014/01/spodnica-na-gumce-z-ciekawym-wzorem.html?m=1

      Usuń
  4. Kazimierz Dolny jest piękny nawet jak leje. Stylizacje super. Dużo weny na przyszłe lata blogowania !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet, gdy pada śnieg z deszczem chce się wyjść na spacer, lub zaszyc w jakiejś knajpce:) Dziękuję bardzo Marysiu:)

      Usuń
  5. Love what you have worn in April! My favourite is the first look but I like the others, too <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  6. that DIY skirt from the first photo is simply divine! I love all your DIY things, you are talented! wonderful outfits as well....I really like all of them.

    thank you for your comment...
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow great job! Love your DIY :).

    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna spódniczka z pierwszej stylizacji :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Have a good day sweety:).

    Xx Tanya
    http://attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful looks!!! you are so pretty!!!
    Have a good week!! and my g+for you!!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Great Diy outfits love the first one :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Number ine is my favorite look.
    Kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for your kind words <3 xx Rena

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks amazing. http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger