Stylizacje w lutym

Zimowy urlop już za mną. Czas wracać do pracy i do bloga oczywiście. W niedługim czasie opowiem trochę więcej o tym, co robiłam, gdy mnie tu nie było. Podpowiem tylko, że udało mi się zebrać bardzo dużo materiałów na nowe wpisy:) Tymczasem zapraszam na  podsumowanie stylizacji lutowych, które w miarę systematycznie publikowałam na Facebooku.

Zestawienie bluzki w panterkę z czernią. Ten zestaw wyjątkowo przypadł mi do gustu podczas trwającego u nas w lutym przedwiośnia.

bluzki w panterkę

Bluzka: DIY
Spodnie: H&M
Torebka: Jacqueline Riu
Buty: Kazar

Wiem, że jakość tego zdjęcia woła o pomstę do nieba, ale było ono robione tuż przed wyjazdem i nie zwróciłam uwagi na zaparowany obiektyw. W stylizacji na podróż najważniejsza jest wygoda. Ten zestaw spełnia ten warunek, a jednocześnie za sprawą kolorów przywołuje już myśli o zbliżającej się wiośnie. 


Opaska: DIY
Szalik: DIY
Kurtka: Carry
Bluzka: Carry
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: n/n

Tego zdjęcia nie opublikowałam, gdyż nie miałam go jak przerzucić z aparatu. W Zakopanem wiosna to póki co temat odległy. Tam zima trwa w najlepsze. Na poboczach zaspy po kolana, na chodnikach breja, opadów śniegu nie brakowało. To oczywiście warunki panujące w mieście, bo poza nim jest trochę inaczej. W dolinach temperatura jest nawet ujemna, gdzieniegdzie obowiązuje 2 stopień zagrożenia lawinowego. Na szczęście słońca też nie zabrakło:) Można było nawet założyć bluzkę z rękawami sięgającymi do łokcia i wyjść na zdjęcia na balkon. Tą stylizację wybrałam pod kurtkę na spacer po mieście:


Bluzka: DIY
Podkoszulek: Diverse
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: n/n

34 komentarze:

  1. Szczególnie pierwsza stylizacja (czytaj: bluzka) przypadła mi do gustu. Ciarki chodzą mi po plecach jak widzę bluzkę z krótkim rękawem i ośnieżone góry w tle. No, ale ja to "wieczna zmarźlina" jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też ją bardzo lubię:) Robienie tego zdjęcia trwało chyba z 10 sekund, nie zdążyłam odczuć jakiegokolwiek zimna. Za to uzyskałam piękny krajobraz:)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje. Mam nadzieję,że urlop był udany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje. Niektórzy mają alergię na panterki i groszki a ja je lubię non stop i już. cudny miałaś widok z balkonu. Pozdrawiam i miłego weekndu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja lubię panterkę, choć nie szaleję za nią tak bardzo, jak za kwiatami. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tego dnia był jeden z najładniejszych, bo nic nie padało:)

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja chyba najbardziej mi się podoba. Widok za Tobą na ostatnim zdjęciu niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You always manage to look so gdmn stylish its SICK haha:)

    Check out my new post..AN AMAZING Swedish tower house:)

    Have a fab weekend dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, lużne zestawy. Ten pierwszy super! Dwa kolejne podobają mi się, bo maja kropelkę koloru:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi sweetie
    Wonderful outfits, my fav is the first one, lovely blouse
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute outfits dear. You look great.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful looks! =)

    http://whattostyle.blogspot.com

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  12. Your first outfit is amazing dear! Love how it fits on you! :)

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger