Ołówkowa spódnica midi z godetem

Długo czekała ta spódnica na swoją premierę. Prace nad nią zaczęłam w listopadzie, a skończyłam dopiero dwa tygodnie temu. Nie wynikało to jednak z poziomu trudności modelu, ale z faktu, że grudzień miałam intensywny i szycie dla siebie musiałam odłożyć na bok. Przez to ominęły mnie dwie okazje do zaprezentowania nowej spódnicy na żywo, czyli obrona pracy magisterskiej i święta. Miałam już z jej ukończeniem zaczekać do momentu, w którym na horyzoncie pojawi się odpowiednia okazja, aby ją założyć. Czy jednak elegancka, czarna spódnica nie jest jedną z tych rzeczy, które każda kobieta powinna mieć zawsze w swojej szafie?

Wykrój pochodzi z Burdy 1/2011, a jego numer to 113. Jest mu poświęcony ilustrowany "krótki kurs szycia", dzięki któremu praca przebiega bez komplikacji. Nad szyciem tej spódnicy spędziłam włącznie może 4 wieczory (tylko były bardzo rozrzucone w czasie:)). W wybranym modelu podoba mi się ołówkowy fason, który zyskuje odrobinę fantazji dzięki karczkom i godetowi. Moja spódnica została uszyta z czarnej wełny z dodatkiem elastyczności i ciemnobrązowej podszewki. Zawiera suwak kryty po lewej stronie. Jest bardzo dobra na sezon jesień/ zima, ale nawet wczesną wiosną może się przydać.

Zdjęcia to zlepek kilku oddzielnych sesji zdjęciowych. Czarne ubrania trudno jest sfotografować w taki sposób, aby uchwycić ich naturalny odcień i aby były widoczne ich detale. Najlepiej wyszła sesja w plenerze, ale zmarzłam wtedy strasznie. Elegancką spódnicę zestawiłam razem z szarym sweterkiem z wstawką:

czarne spódnice

spódnice za kolano

spódnice z karczkiem

Sesję zdjęciową natychmiast zauważyła moja kotka...:


... i mimo, iż siedziała na wysokim drzewie, czym prędzej popędziła na "plan":):


spódnica zima

eleganckie spódnice

A resztę zdjęć zrobiłam w domu, kilka dni wcześniej i w nieco innej stylizacji. Tym razem dobrałam do spódnicy czarno biały golf w paski i pasek z klamrą w kształcie serca:

spódnice za kolano

Spódnice midi

Tu tylko buty zmieniłam, na zapinane wokół kostki:
spódnice ołówkowe

spódnice jesień/zima

spódnica z godetem

Ja jestem zadowolona. Do tego modelu jeszcze kiedyś wrócę;)

52 komentarze:

  1. Wyszło pięknie i elegancko. Bardzo ładnie wyglądasz w bluzeczce w paseczki do tej spódnicy. Pasek ładnie podkreśla Twoja talię.
    Kicia jest cudna.
    U mnie wróciła zima, nie sposób wyjść bez kurtki do zdjęć, przynajmniej ja bym się nie odważyła. :)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)

      U nas też zima wróciła, aktualnie na więcej zdjęć bez kurtki w plenerze się nie piszę:)

      Usuń
  2. A wiesz że ja dziś przeglądałam tą burdę i zwrocilam uwagę na ten wykrój spodnicy, taki zbieg okoliczności, pokuszę się na nią, ślicznie wyszła, pozdawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie zbieg okoliczności:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Spódnica jest bardzo elegancka , prosta ale godet ją bardzo stroi. Kotka ma piękne futerko. Pozdrawiam i dalszych udanych projektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)

      Kotka o tym doskonale wie i dlatego tak chętnie występuje przed obiektywem;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Spódnica piękna i elegancka. Godet dodaje jej finezji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Co do godetu, zgadzam się, dlatego wolałam ten model, niż podobny z rozcieciem.

      Usuń
  5. Spódnica elegancka i ładnie w niej wyglądasz. Do czarnego pasuje dużo kolorów, więc można poszaleć.I masz rację każda kobieta powinna mieć taką w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ubrania, które można stylizować na wiele sposobów:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  6. Śliczniutka, kobieca i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio uszyłam sobie czarną , ołówkową midi :) Taki model zawsze świetnie wygląda i jest ponadczasowy, to must heve w kobiecej szafie! Bardzo zgrabnie w niej Wyglądasz :) a kota Ci ukradnę ;)
    jest boski :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten model jest ponadczasowy, więc o ile moja waga nie ulegnie zmienie, nawet za 10 lat będzie można ją założyć. Kota nie oddam, za bardzo go lubię:)

      Usuń
  8. So nice grey sweater, love it!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie spódnice ,pasuje do wszystkiego ,niestety uszyć nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę uszyć:) Taka spódnica też nie wyjdzie z mody i będzie służyć długie lata.

      Usuń
  10. Beautiful and stylish outfits you look great. The cat is so cute as well. xo

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest! Jak najbardziej! Lubię takie nietypowe ołówkowe... szczególnie te z ogonkami.. Jakoś nie udało mi się jeszcze idealnej zdobyć.
    Twoja jest wspaniała i pięknie w niej się prezentujesz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z "ogonkiem" mam dopiero pierwszą, eksperymentuje z różnymi rozwiązaniami:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  12. Idealna do zestawiania! I jeszcze taki fajny towarzysz sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm loving pencil skirts lately so much, great job ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a chic look darling, and your house is beautiful!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  15. You look so pretty!!!!
    Have a nice day!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, elegancko, a zarazem skromnie i niekrzykliwie. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hsve a great evening, kisses

    NEW OUTFIT

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, przydałaby mi się taka spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana ta spódnica jest piękna, ale jestes zdoolna !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Love the tops and those shoes, you look gorgeous Maria!

    OdpowiedzUsuń
  21. what a great outfits and pics<3 you have so nice blog:) noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger