Rocznica i podsumowanie

Stało się faktem- ten blog obchodzi 1 urodziny! Dokładnie 26 kwietnia 2013 roku opublikowałam tutaj pierwszy wpis. Gdyby jeszcze rok temu ktoś mi powiedział, że aż tyle czasu będę go prowadziła i mi się nie znudzi, to nie uwierzyłabym w to. Blog miał być tylko pracą na zaliczenie semestru na studiach i jego założenie wiązało się przede wszystkim z chęcią rozliczenia się z jednego przedmiotu. Aby to zadanie wykonać z zainteresowaniem, postanowiłam założyć bloga o szyciu, czyli o tym co najbardziej mnie interesowało. Przedmiot już dawno ukończony, a bloga prowadzić będę jeszcze długo. Aktualnie mam wrażenie, że mogłabym go uzupełniać aż do końca życia:)

Chcę bardzo podziękować wszystkim, którzy przez ten rok zaglądali do mnie. W momencie pisania pierwszego wpisu myślałam, że będą tu zaglądać góra 2- 3 osoby, dlatego, gdy widzę następujące statystyki:
- 71 obserwatorów
-53 obserwatorów bloglovin`
-218 obserwujących na google +
-62 posty
- 19 045 wyświetleń
- 61 polubień na facebooku
to jestem zachwycona:)

A teraz małe podsumowanie- ranking 12 najbardziej udanych uszytków opublikowanych tutaj w ciągu 1 roku:

1. Bluzka w czerwone kwiaty


Za wzór, który jest strzałem w dziesiątkę i urozmaica każdą stylizację:)

2.Spódnica w kwiaty na gumce


Moje kolory, prosty fason, Dodatkowym plusem spódnicy jest, że jest idealna na 3 pory roku.

3.Secesyjna czarna bluzka z koronką i falbanami


Za to, że została wymyślona przypadkiem w ciągu paru sekund i dała zaskakujący, ciekawy efekt. I wbrew pozorom bardzo szybko ją uszyłam.

4.Fioletowy płaszcz


Pierwszy i jak do tej pory jedyny uszyty i zaprojektowany przeze mnie płaszcz. Bardzo w moim stylu za sprawą falbanki. Takim pozytywnym akcentem zakończyłam kurs szycia.

5.Sukienka haftowana


Bo to pierwsza uszyta i zaprojektowana sukienka wyjściowa. W dodatku był to recykling i powstała ona z innej sukienki.

6. Bluzka z prostokątów


Bo kocham ten materiał, z jego resztek szyję jeszcze jedną, małą bluzkę. A uszyłabym jeszcze ze 3, gdybym trafiła na niego w którymś sklepie z tkaninami.

7. Szorty Marii Antoniny


Bo to moje pierwsze samodzielnie uszyte szorty i od razu bardzo udane. Za wyjątkiem okolic suwaka, których jeszcze nigdy nie udało mi się wykonać idealnie za 1 podejściem, szyło się je bardzo łatwo, a szalony materiał przyciąga uwagę:)

8. Czerwona dzianinowa bluzka


Do tej pory chętnie ją wybieram. Mój kolor, mój fason. Dzięki ozdobie wokół dekoltu jest niebanalna, a jednocześnie pasuje do bardzo wielu stylizacji.

9. Gorset secesyjny:


Za to, że jest moją pierwszą rekonstrukcją. Nawet udaną:)

10. Peleryna


Wiadomo, pierwszy wpis zawsze zapada w pamięć. Była to także pierwsza rzecz uszyta dokładnie według wykroju z Burdy. Pelerynę mam nadal i bardzo często ją zakładam. I nawet w gazecie się znalazła :D (http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2013/07/przechwaki-poza-tym-pod-warszawa-sie.html)

11. Panterka:

Wygodna, ciepła, przykuwająca spojrzenia... spodobała się i teraz ma nową właścicielkę.

12. Buty DIY:


Za pierwszą i udaną próbę spersonalizowania obuwia:)

Edit: Miało być tylko 12, ale nie mogłam się powstrzymać przed zamieszczeniem jeszcze tego:

Sweter z koronką:



http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2013/12/dama-kier-czyli-szary-kardigan-po.html
Za tą koronkę kontrastową przy dekolcie i fason:)

Lista subiektywna, a przy jej stworzeniu kierowałam się osobistymi odczuciami na temat poszczególnych rzeczy. Przyznam, że przeglądanie bloga uświadomiło mi, ile osiągnęłam. A przede mną jeszcze wiele nowych pomysłów, nowe tkaniny i fasony, nieustanna ewolucja... Tego bloga na pewno szybko nie opuszczę:)

47 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego bloga! Serdecznie życzę Ci jak najwięcej pomysłów, inspiracji, no i chęci do szycia! I ciągle czekam na coś historycznego u Ciebie - może suknia na gorset? :D Ale się zgrałyśmy z naszymi rocznicami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) O to nawet można by powiedzieć, że była podwójna rocznica!:)

      Usuń
  2. O proszę, to już rok! :) Życzę Ci zatem dalszego owocnego blogowania i mnóstwa inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zleciało, nawet nie wiem kiedy:D Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Gratulacje i wszystkiego naj! Wszystkie uszytki super ale filetowy plaszczyk to mój faworyt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) To było największe wyzwanie i najbardziej długotrwałe w realizacji. Płaszcz był najpierw szyty według wykroju, a później zaczęłam go ciągle zmieniać, że w końcu wyszedł według własnego pomysłu:) Prace trwały około pół roku, jednak myślę, że każdy następny będę szyć już o wiele szybciej, bo wtedy opanowałam najwięcej umiejętności:)

      Usuń
  4. Gratulacje z okazji urodzin! Twój blog jest pełen inspiracji i bardzo chętnie tutaj zaglądam :) Wszystkiego dobrego na kolejne rocznice!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę powodzenia oraz dalszych ciekawych inspiracji i projektów Marysiu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, i życzę dalszego owocnego blogowania:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Bardzo się cieszę że nie zaprzestałaś go pisać po zaliczeniu, pisz jak najwięcej :) Życzę Ci jeszcze więcej pomysłów i motywacji do dalszego tworzenia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Początkowo taki był zamiar, ale cieszę się, że blogosfera mnie wciągnęła. Dzięki blogowi motywacji i inspiracji nieustannie przybywa. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Jesteś bardzo pomysłowa!!! Wszystkie Twe uszytki bardzo mi się podobają, a najbardziej fioletowy płaszczyk, peleryna i spodenki Antoniny!:D
    Szyj nam dalej jak najdłużej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podobają:) Szyć to jeszcze długo mam zamiar:D

      Usuń
  9. Just show ypu doing an amazing job you still here post amazing fashion looking stunning.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych wielu lat blogowania . Pięknie podsumowałaś swój roczek, z chęcią jeszcze raz oglądnęłam Twoje super wytworki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu:) Pomyślałam o rankingu, bo je wprost uwielbiam, gdy trafiam na różne zestawienia, czytanie wciąga mnie na długie godziny. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Gratulacje! i proszę o więcej :-) bardzo lubię Ciebie, Twój blog i Twoje twory! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to czytać:) Więcej będzie, obiecuję!:)

      Usuń
  12. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu równie owocnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. grtuluje pierwszej rocznicy i życze jeszcze wielu wspaniałych blogowych lat, ranking subiektywny ale bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak już uszyłaś płaszcz ,to jesteś dla mnie mistrzem !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę Ci dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i dalszych pięknych uszytków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Blog będzie się rozwijał, bo mam tyle pomysłów, że do następnej rocznicy z realizacją się mogę nie wyrobić ;P

      Usuń
  16. I to się nazywa kreatywny rok :) świetne uszytki i więcej pomysłów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki dla mnie może być każdy rok kreatywny:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  17. Gratuluję pierwszego roku blogowania i życzę kolejnych owocnych lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tylko pozazdroscic umiejetnosci szycia :) bluzeczka numer 6 najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, z szyciem to jeden z najlepszych pomysłów, na jakie kiedykolwiek wpadłam:) Także mi się ona bardzo podoba, niedługo z resztek pokażę małą bluzeczkę bez rękaw.

      Usuń
  19. Gratulacje! :) Oby Ci weny nie zabrakło do kolejnej rocznicy! :) Jak dla mnie peleryna wygrywa! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, ja też troszkę szyłam ale z braku czasu zrezygnowałam już z tego teraz mi mama szyje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Fakt, szycie wymaga poświęcenia dużej ilości czasu, zwłaszcza na początku. A później też pochłania czas- bo bardzo wciąga i chce się szyć coraz to inne rzeczy:)

      Usuń
  21. Gratuluje i zycze Tobie jeszcze wiecej takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje:) Ja dopiero zaczynam, mam nadzieję, ze za rok będę obchodzić podobną rocznicę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) życzę Tobie wytrwałości w prowadzeniu bloga!

      Usuń
  23. Szara pelerynka gorset i fioletowy płaszcz - wg mnie są the best! Wszystkiego naj na dalszej drodze szycia i blogowania, a rocznicę obchodzisz w dniu, w którym ja rocznicę ślubu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) To są aż dwie ważne rocznice! Przekazuję najlepsze życzenia z okazji rocznicy ślubu i życzę jeszcze wielu szczęśliwych chwil.

      Usuń
  24. Each of your creations is lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj. wróciliśmy i nadrabiam zaległości na blogach. Najpierw moc gratulacji, cudownych pomysłów i wiernych, szczerych czytelników!!! Następnych rocznic!!! Twój talent już nieraz chwaliłam i podziwiałam i czynię to kolejny raz. Pozdrawiam bardzo ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger