DIY: naszyjnik z pierścionków

Od dłuższego czasu chciałam napisać jakiś tutorial. Tylko, że zawsze miałam wobec niego jakieś "ale". Najczęściej jest to brak nawyku fotografowania wszystkiego, co robię podczas szycia, przez co nie ma wystarczającej prezentacji krok po kroku.

Postanowiłam spróbować i zacząć od czegoś łatwego. Dlatego dziś zaprezentuję Wam, może nie tyle tutorial, co pomysł na samodzielne wykonanie prostego, ale efektownego naszyjnika. Założę się o wiele, że jego wykonanie nie będzie Was nic kosztować, bo każda z Was ma w domu taką biżuterię, której nie nosi i może ją wykorzystać do stworzenia zupełnie nowej rzeczy ;)

Potrzebne będą:


  • Łańcuszek (dowolna długość, najlepiej srebrny lub złoty).
  • Kilka pierścionków. Ważne jest, aby były co najmniej 3 dla efektu. Mogą być zupełnie różne, albo utrzymane w pewnej tonacji kolorystycznej. Mój jest srebrno- złoty na przykład.
Instrukcja wykonania:
 
Nawlekamy pierścionki na łańcuszek...




...i gotowe!


A tak prezentuje się nowa biżuteria w przykładowych stylizacjach:

Tutaj razem z kwiecistą bluzką z prostokąta.


 A tu na bluzeczce w czerwone kwiaty. Obie wykonałam samodzielnie.


Pomysł możliwy jest do wykonania dla absolutnie każdego. Mam nadzieję, że stanowił dla Was inspirację do stworzenia nowej biżuterii. W końcu wiosna nieoficjalnie już jest, coś nowego w szkatułce będzie jak znalazł;)

31 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda :) Ja na swojej 18stce też taki sobie zrobiłam i byłam bardzo z niego zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To nie tylko sposób na zyskanie nowej biżuterii, ale w efekcie bardzo ciekawa ozdoba;)

      Usuń
  2. Jest naprawdę bardzo efektowny! I na pewno fajnie dźwięczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł. Akurat dzisiaj porządkowałam moją biżuterię i odłożyłam kilka pierścionków , które są za małe. Już wiem, co z nimi zrobię. Dziękuję. W oko wpadła mi czarna bluzeczka. Cudna! Pozdrawiam Cię ciepło. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podsunęłam pewien pomysł. Ciekawa jestem bardzo, jak będzie wyglądał Twój naszyjnik;) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  4. Fajny pomysł ! Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a really beautiful idea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysiu, na tej fotce w białej bluzce wyglądasz PRZEPIĘKNIE !!! Powinnaś nosić białe bluzki, pięknie rozjasniają Ci buzię. Sama bluzka baaaardzo mi się podoba. Pokażesz ja nam w osobnym poście?
    Pomysł świetny, zaraz wypróbuję.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Soniu:) Rzadko noszę białe bluzki, jak i białe ubrania w ogóle. Trzeba na nie strasznie uważać;) Tą bluzkę już pokazywałam na blogu tutaj: http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2013/06/bluzka-z-prostokatow.html i nawet założyłam parę razy w zeszłym roku, a coś czuję, że niedługo przeżyje ona renesans swojej popularności.

      Z niecierpliwością czekam na Twoją wersję naszyjnika i pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  7. O!!! Pomysł rewelacyjny! Mam tyle pierścionków, a czasami przydałoby się coś na szyję...Na pewno wykorzystam!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Korzystaj śmiało Taro, nie mogę się doczekać, aby zobaczyć Twoja wersję;)

      Usuń
  8. Czasami najprostsze pomysły są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Czasem dużo się przy czymś namyślę i napracuję, a w rezultacie szału nie ma. A czasami, jak w przypadku tego naszyjnika, pomysł zjawia się w ciągu chwili;)

      Usuń
  9. Ciekawy pomysł na naszyjnik...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog

    http://spendlessusemore.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na naszyjnik - prosty i bardzo efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W latach osiemdziesiątych wśród młodzieży panowała moda na takie naszyjniki:) Ty świetnie w nim wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przyznam, że o tym, że kiedyś panował taki trend nie wiedziałam.

      Usuń
  13. też kiedyś nosiłam naszyjnik z pierścionków, zawsze świetnie się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i skorzystam bluzeczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger