Koronkowy nietoperz

Wpis ze stylizacjami letnimi uświadomił mi, że miałam od kilku miesięcy bluzkę, której nie pokazałam. Uszyłam ją wiosną, sfotografowałam i zapomniałam tutaj wrzucić. Nie pamiętam już dlaczego. Myślę, że niektóre rzeczy po prostu muszą zaczekać na swoje 5 minut. Dlatego dziś nie tylko zaległa praca, ale również wspomnienie wiosennych krajobrazów, kiedy wszystko rozkwitało. Najpiękniejsza była wtedy jabłoń, którą starałam się uchwycić na zdjęciach:)

Materiał użyty do pracy to elastyczna koronka w kwiatowe wzory. Bluzkę zaczęłam szyć według wykroju numer 43 z Anna Moda na szycie. W trakcie pracy jednak wprowadziłam kilka zmian. Skróciłam rękawy, za to wydłużyłam tułów. Zmniejszyłam też szerokość plisy przy dekolcie, a jej brzegi obszyłam atłasową lamówką ze skosu. Na boki i ramiona zastosowałam szwy francuskie. Pomimo to szycie przebiegło szybko i bezproblemowo. Ostatecznie bluzka-nietoperz prezentuje się następująco:





Podczas zdjęć byłam uważnie obserwowana:):





Wykończenie dekoltu plisą wygląda tak:


A szwy tak:


I naszyjnik, który miałam na sobie podczas zdjęć:


Resztkę tkaniny zużyłam na wykonanie wstawek w letniej bluzce, o której więcej pisałam TU.

Przepraszam bardzo za to, że ostatnio z takim opóźnieniem odwiedzam Wasze blogi. Po prostu praca magisterska nie zając, nie poczeka, a dobrze byłoby ją obronić do końca października. Także proszę o wyrozumiałość, bo chciałabym studia mieć jak najszybciej za sobą:)

55 komentarzy:

  1. Very stunning doll.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż miło popatrzeć - prześliczna bluzka i cudowne wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miło jest teraz wspominać wiosenne krajobrazy i pomyśleć, że już za 7 miesięcy będą podobne:)

      Usuń
  3. Piękne okoliczności przyrody .Bluzka prosta i elegancka zarazem .Naszyjnik w moim stylu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Krajobrazy najpiękniejsze są zdecydowanie wiosną.

      Usuń
  4. Śliczna, delikatna, romantyczna...cała TY! :))
    Pisz pracę - my poczekamy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edyta za miłe słowa:) Staram się, idzie mi jak po grudzie, bo się nad nią skupić nie mogę. Mimo to już 3/4 napisane.

      Usuń
  5. Ojeju jakie koty!!! Przepiękne są! :D Ale Ty też oczywiscie, ładnie Ci w tej bluzeczce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kotom przekażę, jestem pewna, że się z komplementu ucieszą;)

      Usuń
  6. Świetna bluzeczka. Naszyjnik piękny, marzy mi się taki.
    Życzę powodzenia abyś obroniła magisterkę, a potem będziesz mieć czas na blogowanie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna bluzeczka :)

    Zapraszam również do siebie: scritto-con-la-pasta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka, koronka fantastyczna. Powodzenia z magisterką, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mario skupiaj się nad pracą aby jak najszybciej ją obronić. Życzę powodzenia z całego serca. Bluzka fantastyczna . koronki niezmiennie uwielbiam a czarną szczególnie. Wzór bluzki świetny i pięknie w niej wyglądasz. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najszybciej ją obronić to ja bardzo chcę i dokładam do tego wszystkich starań. Cieszę się, że bluzka przypadła Ci do gustu:)

      Usuń
  10. Piękna bluzeczka.
    Powodzenia z magisterką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very stunning. I so like this! Have an amazing day!


    love,
    WHATKENNYHEARTS.COM
    INSTAGRAM @kennydaily
    BLOGLOVIN
    FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzka piekna.... skradłabym ją dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest śliczna! Uwielbiam koronkę, a do tego ma fajne kolory :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie prezentuje się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzeczka na pewno zasluguje na swoje 5 minut. Trzymam kciuki za obrone pracy magisterskiej. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie-dziękuję Beata:) Nie chcę zapeszyc. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Pisz, pisz:))
    Bluzka prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice top!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Studia teraz najważniejsze... A bluzeczka śliczna! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tyle najważniejsze, że chcę je mieć jak najszybciej skończone. Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  19. Lovely photos, thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice lace top! You live in Paradise!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z daleka nie widać, że to koronka, dopiero zdjęcie z bliska to pokazuje. Bardzo ładna bluzeczka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo założyłam ją na czarny podkoszulek, w koronkiwej bluzce na sam stanik nie czułabym się komfortowo:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  23. Beautiful look! Amazing lace blouse! =)
    Thanks for visiting my blog!

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing floral shirt!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ladnie wyszedl Ci ten koronkowy nietoperz!! Piekne zdjecia i uroczo wygladsz w tej koronkowej bluzce:) POzdrawiam serdecznie:):)
    PS. Powodzenia przy obronie pracy magisterskiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa o bluzce:)

      Nie-dziękuję za magisterke, aby nie przyniosło mi to pecha:)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. bardzo ładna koronka, te kolorowe detale cudnie rozświetlają czerń bluzeczki, poza tym świetne wykończenie dekoltu no i cudowne zdjęcia, ta budząca się do życia przyroda ma w sobie moc! a obserwatorzy to już w ogóle są zachwycający aż szkoda, ze tak mało sa widoczne ;)
    trzymam kciuki za magisterkę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwatorzy jeszcze na niejednym zdjęciu się pojawią, chyba je bardzo lubią:) Dziękuję za miłe słowa! A za magisterke nie-dziękuję:)

      Usuń
  27. Bardzo ładnie - podoba mi się i nietoperz, i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger