[*]


Nadal nie mogę uwierzyć w to, co się stało...Kto by pomyślał, że 10 miesięcy po zrobieniu tego zdjęcia kobiety, która stoi obok mnie już nie będzie z nami...18 czerwca 2014 roku, po ciężkiej walce z rakiem odeszła moja Mama. Zaledwie 4 miesiące od pierwszej niepokojącej diagnozy to się stało. Przez ten czas staraliśmy się jej pomagać jak potrafiliśmy. I jednocześnie, jak każdy, staraliśmy się wierzyć, że jednak z tego wyjdzie. Diagnozy jednak były coraz gorsze, a opieka hospicjum już właściwie mówi sama za siebie...A ja musiałam jeszcze przy tym wszystkim przygotowywać się do sesji, bo u mnie na studiach już ostatni semestr dobiegał końca. Dlatego wybaczcie, że tak rzadko Was odwiedzałam, ale starałam się to wszystko pogodzić i jednocześnie jakoś nie oszaleć, bo były momenty, kiedy serce mi pękało... 

Mama miała zaledwie 61 lat, odeszła w swoim domu, w otoczeniu bliskich. Na zawsze pozostanie żywa w naszych sercach i pamięci. Niech spoczywa w pokoju [*]

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro... współczuję Ci szczerze...
    Moja mam też chorowała na raka... odpukać, leczenie pomogło.. To takie podstępne choróbsko...
    Trzymaj się... Aż brak słów w takich momentach...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci bardzo i trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm sorry to hear that my prayers are with you and your mom.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro.. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci wspolczuje... pamietaj, ze czas leczy rany... Sciskam mocno. Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuje, ciężki teraz okres będzie dla ciebie najważniejsze jest aby być z bliskimi i wspierać się razem - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh I'm so sorry, there are no words I could say, just hold on dear...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi Mario... ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi przykro! Życie jest niesprawiedliwe..

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj się kochana! Najszczersze kondolencje :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Good luck darling!!!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. najszczersze kondolencje ................ najgorsze są te chwile kiedy odchodzą bliscy ...... ale nie wolno się załamywać tylko trzeba iść dalej .... mama by sobie tego na pewno życzyła ... zachowaj wszystkie miłe wspomnienia w sercu i niech dodają ci i odwagi w trudnych życiowych momentach ..... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh dear, my deepest condolences! Be strong! God bless you and your family too! My prayers go to you! x

    http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczere kondolencje! Trzymaj się dzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci współczuję, ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Mario Tamaro bardzo Ci współczuję. Przyciskam Cię bardzo mocno do serca. Bardzo mocno...

    OdpowiedzUsuń
  17. Odwagi, Mario Tamaro, Twoja mama patrzy na Ciebie z nieba i podziwia to, co robisz. Moja tez odeszla juz jakis czas temu w zblizonym wieku. Caly czas trudno mi sie do tego przyzwyczaic. Czasami wciąż miewam sny, w ktorych moja mama zyje, bo znaleziono jakies lekarstwo na jej chorbę. Pozdrawiam i szczerze wspołczuję. Beata

    OdpowiedzUsuń
  18. Come on, life goes on. I understand that they are just words, but the reality is this. Hello keep in touch.

    Valentina.

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  19. ojejku jest mi tak ogormnie przykro... wspolczuje Ci z calego serca i jestem z Toba myslami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great pants and sandals dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi przykro z tego powodu, nie ma nic gorszego niż strata tak bliskiej osoby...
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo współczuję... Trzymaj się dzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo Ci współczuję. To wielka strata.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger