Nie udawaj pani Greczynki: Top #104 5/2013




Kocham czerń i dobrze, że nie jest już ona kojarzona wyłącznie ze strojem żałobnym. Ten kolor jest jednak podchwytliwy. W czerni łatwo wtopić się w otoczenie lub dodać sobie nadmiaru powagi. Kiedyś to lubiłam, ale gdy teraz z nią przesadzę, mam wrażenie, że mnie po prostu nie ma:) Dlatego gdy noszę czerń to na 2 sposoby: albo nie jako jedyny użyty w stylizacji kolor, albo pod warunkiem, że na materiale coś się dzieje. 
 
To model # 104 A z Burdy 5/2013. Spodobał mi się prosty fason, który połączyłam z dość ciężkim materiałem bawełnianym. Dało to możliwość wyeksponowania czarnej tkaniny w złoty subtelny wzór.

Materiał pochodzi z podkoszulka, który, jeśli wierzyć metce, pochodzi z Grecji. Ten wzór rzeczywiście nieco mi się z nią kojarzy. Dodatkowo typowo letni fason i wiązanie na kokardkę przechodzące przez tuneliki wokół szyi przywodzą na myśl wakacje.


Bluzka wymagała jednak niewielkiego dopasowania w okolicach pach. Początkowo materiał za bardzo odstawał, co dawało efekt worka. Po zwężeniu wszystko było ok.


Jedyną ozdobą tej bluzki poza wzorem jest wiązanie przy szyi na kokardkę. Przyfastrygowałam je, aby uniknąć możliwości rozwiązania się w nieodpowiednim momencie:)

31 komentarzy:

  1. Bardzo efektowny, sama się przymierzam do uszycia tego modelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje topy! Zawsze coś w nich znajdę interesującego, jak nie aplikację to ciekawy wzór. Materiał boski, jak na greckich bogów przystało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ja katya, bardzo miło mi to czytać:) Ponieważ nie przepadam za skomplikowanymi krojami, lubię tak dobierać tkaniny lub dodatki (kwiatki, koraliki etc.), aby uzyskać jakiś ciekawy efekt i cieszę się, że to widać:)

      Usuń
  3. Ja też jestem fanką Twoich topów! :-) Super top :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny top :) czasami przeglądam wykroje Burdy i nic ciekawego nie znajduję, po czym zaglądam na blogi i oto olśnienie :) W tym przypadku mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam podobnie z oglądaniem blogów innych. Czasami ktoś wykorzysta taką tkaninę, albo ozdobi ciekawie uszytą rzecz, że dopiero wtedy widać, jak ciekawie wygląda dany krój. Uwielbiam też patrzeć na to, jak różnorodnie może zostać zinterpretowana ta sama rzecz:)

      Usuń
    2. Ja też tak mam! Jeśli nie dostrzegę potencjału w modelu pokazanym w burdzie to bardzo często moje podejście do niego zmienia się po zobaczeniu go na czyimś blogu!

      Usuń
  5. bardzo fajna letnia bluzeczka.
    Ja osobiście kocham czarny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesliczny top,i przeurocze to wiazanie na kokardke...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny topik, podoba mi się tkanina z której go uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Top rewelacyjny! Tego typu bluzeczki są wielofunkcyjne - w połączeniu z eleganckimi spodniami będziesz miała strój na wieczorne wyjście a w zestawieniu ze spódniczkę - to idealny komplet na letnie spacery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Bardzo lubię takie wielofunkcyjne, choć najczęściej pewnie i tak będę zakładała do szortów;)

      Usuń
  9. Fajna bluzeczka :)w tej bluzeczce to Ty się nie ukryjesz :)i nie zostaniesz nie zauważona :)jest bardzo efektowna!!
    P.S. Gratuluję zdjęcia w Burdzie, to fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję KasiaB:) pamiątka to wspaniała, jest co pokazywać rodzinie i nie tylko;)

      Usuń
  10. Świetna bluzeczka. Nie lubię ubierać się na czarno, ten kolor działa źle na mój nastrój. Jednak, tak jak pisałaś, gdy coś się na tym materiale dzieje, to już całkiem inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) U mnie źle działa teraz tylko ubieranie się cała na czarno. To bezpieczny kolor, ale przesadzanie z nim czyni niestety niewidzialną i przytłacza. Ciekawy materiał, we wzorki lub fakturą, albo przełamanie innymi kolorami, albo biżuteria i od razu coś się dzieje:)

      Usuń
  11. Też myślę o tym modelu, Twoje wykonanie jest świetne i bardzo Ci do twarzy w tych wzorach. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To fajny model na wakacje. Pozdrawiam również:)

      Usuń
  12. Świetny krój :) jak będę mieć sprawną maszynę uszyję sobie taką :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Zachęcam i czekam z niecierpliwością na Twoją wersję:)

      Usuń
  13. fajny top i ciekawa tkanina ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta tuniczka. Bardzo Ci w niej ładnie:) Tkanina bardzo ładna. Piękne są te fotki z kwiatami:)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Ten storczyk ostatnio pięknie się rozwinął, najwyraźniej nowy pokój mu służy;) Pozdrawiam również:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger