Welurowa spódnica

Ostatnio znowu z pisaniem mi nie po drodze. Nie chcę tu jednak narzekać, bo jak już kiedyś pisałam,  blogowanie zostało ostatnio odsunięte na bok ze względu na nowe zainteresowania i więcej pracy poza blogosferą:) Szycie nie poszło nadal w odstawkę absolutnie, nowych uszytych rzeczy dla mnie systematycznie przybywa i co jakiś czas na pewno będę coś nowego wrzucać.

A rok 2019 zakończę wpisem o welurowej spódniczce, która jest ostatnio moja ulubioną na specjalne okazje. Czarna dzianina welurowa jest naprawdę przepiękna i dodatkowo bardzo miękka w dotyku, więc spódnica wygląda bardzo wyjściowo i bogato, a jednocześnie jest maksymalnie wygodna w noszeniu. Welur, z tego, co się orientuję, nadal w modzie, a zwłaszcza teraz, w sezonie zimowych uroczystości i imprez:)

Dzianina welurowa jest resztką mojej starej sukienki, której góra była sztywna, poliestrowa z długim rękawem, czyli niezbyt przyjemna w noszeniu.  Za to welurowy dół był idealny na spódnicę i postanowiłam go w tym celu wykorzystać. Pod spodem znajduje się czarna dederonowa podszewka, bo dzianina samodzielnie bardzo nie lubi rajstop, podczas noszenia mogłaby "podjeżdżać" do góry i źle by to wyglądało.Jako pasek zastosowałam ozdobna gumę z wzorem łańcucha, tak, żeby było bardziej "na bogato". Jak szaleć, to szaleć:)

A Wam, drodzy czytelnicy, chcę życzyć samych wspaniałości w nadchodzącym roku 2020. Żyjcie po swojemu, realizujcie swoje pasje (szyciowe, czy nie, zależy, co kto lubi:)), spełniajcie marzenia, dbajcie o swoje zdrowie i przede wszystkim swój psychiczny komfort, bo od niego wiele dobrego się zaczyna :)

welurowa spódnica


dzianina welurowa czarna






14 komentarzy:

  1. jaka zgrabna spódniczka:D i jej właścicielka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszła, choć ja nie przepadam za welurem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja zaczęłam go bardzo lubić, może to po części wpływ mody, ale może bardziej jego miękkiej, miłej w dotyku powierzchni:)

      Usuń
  3. Witam, sama marzę żeby zacząć coś szyć i poprzerabiać stare ciuchy. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, w takim razie zacznij, teraz nowe hobby to świetne urozmaicenie czasu w domu. Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Dziękuję, Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku 2020
    aby żyć po swojemu i realizować soje palny, cele, marzenia i dużo zdrowia.
    Spódnica ciekawie wykończona z tą ozdobną gumą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... elegancka i jednocześnie uniwersalna ... ładny krój ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect outfit!! That velvet skirt is so gorgeous with the noble blouse!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódniczka jest naprawdę świetna 👍😊 podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger