Sztruksowe spodnie i mała nagroda

W ostatnim wpisie podsumowującym stylizacje pojawiły się długie, sztruksowe spodnie, o których miałam niedługo napisać więcej na tym blogu. Spodnie te są kolejnym projektem, który wykonałam w ramach kursu krawieckiego. Skończyłam je szyć jeszcze przed świętami, gdyż chciałam zabrać je ze sobą na świąteczny wyjazd w góry.

Spodnie zostały uszyte ze sztruksu w ciemnozielonym kolorze z wyhaftowanym kwiatowym wzorem. Są bardzo ciepłe, miękkie i nieco elastyczne. Jeśli o mnie chodzi, lepszych spodni na sezon zimowy nie mogę sobie wyobrazić. Wykrój na nie zaczerpnęłam z Burdy 11/2014, znajdował się on pod numerem 117. Pominęłam naszywanie wstawek z eko skóry, nie zrobiłam także ślepej kieszeni, ale ze względu na wzorzysty materiał wolałam już nie cudakować z nimi. Poza tym wykroju trzymałam się dość dokładnie:


Kot podczas sesji na zewnątrz nie odstępował mnie na krok, zatem trzeba było patrzeć pod nogi:







Model ten zawiera kieszenie z przodu , a przy pasku są szlufki... a w zasadzie podtrzymywacze, jak to je nazywają w mojej książce o technikach krawieckich:


A tak wygląda tył z karczkiem:


A czy pamiętacie wpis, w którym pokazywałam kosmetyczkę uszytą na konkurs? Okazało się, że zajęłam w nim II miejsce i wygrałam nagrodę, książkę Estel Vilaseca zatytułowaną Wybieg bez tajemnic. Organizacja pokazów mody. Za nagrodę bardzo dziękuję, choć nie dla niej brałam udział w tym konkursie. Chciałam przede wszystkim, aby jakaś młoda osoba z domu dziecka dostała fajny, oryginalny i funkcjonalny prezent. Ale mimo wszystko, miło jest, gdy ktoś doceni pracę człowieka:)




54 komentarze:

  1. Świetny sztruks dodają oryginalności dla Twoich spodni i gratuje wygranej, też kiedyś wygrałam książkę i wiem doskonale jakie to uczycie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na szczęście bardzo lubię dostawać książki, a jeśli są o modzie, to cieszę się z nich podwójnie:)

      Usuń
  2. Love the pants stunning and the kitty so cute.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    MY BLOG: BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirująca notka, lubię tutaj zaglądać, bo zawsze znajduję coś dla siebie, obiecuję, że będę robiła to częściej :) Buziaczki i czekam na nowe posty :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z kicią bezcenne. Pięknie razem pozujecie. Uśmiałam się.:)
    Spodnie rewelacyjne.
    Gratuluję wygranej!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i kici:) Ona ostatnio bardzo polubiła pozowanie i występy na moich zdjęciach, a poza tym przekonuje swoją siostrę do tego samego:)

      Usuń
  6. Ładne spodnie, widać, że są dobrze skonstruowane, bo dobrze leżą. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne spodnie i widać, że dobrze skonstruowane, bo ładnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie fantastyczne . Musisz częściej pokazywać kota bo jest cudny !!! Widać , że lubi być w obiektywie. Gratuluję nagrody , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana:) Kot już odpowiednio zadbał o pokazywanie się, sam w podskokach przybiega jak widzi, że robię zdjęcia:)

      Usuń
  9. Szycie spodni to już dosyć zaawansowana sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trzeba je ładnie dopasować do figury:)

      Usuń
  10. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności. Dla mnie szycie to absolutnie czarna magia :) Gratuluję wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spodnie nawet szlufki zrobiłaś teraz to wyglądają jak ze sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, niebanalne spodnie :-) Zazdroszczę talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. I like them a lot, they are pretty and comfortable in the same time:)

      Usuń
  14. Amazing pants!!
    XX

    Mónica Sors

    MES VOYAGES À PARIS

    NEW POST: WHITE ON WHITE LOOK... IN THAILAND!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne spodnie ale moja uwagę przykuł kot śliczny! Zapraszam do siebie www.mili-vanili2.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm in love with your pants darling. Great fit! Have a lovely weekend.

    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Obviously not only I like your pants, your cat, too!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej! Należała Ci się:))
    Spodnie fajoskie! Takie nietypowe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe wieki nie szyłam nic ze sztruksu. Ba nawet nic ze sztruksu nie mam. A to rzeczywiście idealna tkanina na zimowe dni. Bardzo ciekawe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, gdyż na jesienne i zimowe chłody są rewelacyjne, pozwalają też uniknąć konieczności noszenia rajstopy pod spodem, czego bardzo nie lubię:)Dziękuję!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  20. Amazing Trousers!

    Happy Weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe spodnie :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful look!!! I love your cat!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing pants and your lovely cat!
    My dog often sits near my legs, too :))

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te spodnie i idealnie leżą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger