Spódnica w zimowe kwiaty

To była drobna, szybka, ale za to jakże znacząca przeróbka kupionej w sh sukienki. Urzekły mnie w niej białe i srebrne haftowane kwiaty ozdabiane cekinami, bardzo mocno kontrastujące z czarnym tłem. Takie prawdziwe zimowe kwiaty:)


Wierzchnia część sukienki wykonana jest ze 100% bawełny, zawiera również podszewkę do której przyszyta jest falbanka z tiulu. Na pierwszy rzut oka przed przeróbką ładnie się prezentuje, ale niestety posiada jeden z najgorszych dekoltów dla mojej figury. Moja drobna góra wydawałaby się w nim jeszcze drobniejsza, a rozszerzany dół dodatkowo by to podkreślił.

Postanowiłam przerobić ją zatem na spódnicę. Górna część została odcięta, a materiał z niej wykorzystałam do zrobienia cienkiego paska. Suwak z tyłu skróciłam i wszyłam w szew tyłu. Spódnica została dopasowana tak, aby pasek znajdował się na wysokości mojej talii. I oto, jak wygląda po przeróbce:







Myślę, że spódnicę tą będę zakładała raczej na jakieś specjalne okazje. I chyba czas takiej poszukać, bo bardzo mi się ona podoba i już bym chciała w niej gdzieś wyjść:)

20 komentarzy:

  1. Świetna przeróbka :) Dół wygląda bardzo ciekawie, a tiul nadaje jej szyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ten dół tiulowy to bardzo ważny element tej spódnicy

      Usuń
  2. Spódnica ładna, choć ja wolałabym krótszą i nosiłabym ją z innym paskiem lub bez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale akurat ten pasek mi się do niej spodobał:)

      Usuń
  3. Piękna spódnica , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest właśnie fascynujące w umiejętności szycia - można stosunkowo szybko i tanio dać nowe życie rzeczom, które z pozoru do nas nie pasują lub juz sie opatrzyły. Bardzo udana przerówbka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jak dla księżniczki! Jesteś młodziutka, więc spokojnie możesz w niej chodzić na co dzień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ze względu na jej detale i tak zostawię ją na specjalne okazje, aby nie było później pretensji, że nie mam się w co ubrać:)

      Usuń
  6. Great look.
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to rozwiązałaś. A spódnica wyszła piękna! Sama bym taką chętnie nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrezygnowałabym z paska i z tych butów, bo są za ciężkie do tej spódnicy.
    Ps. połączenie czerni z czerwienią zawsze super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze okazja, aby spódnice nosić w innych wersjach stylistycznych, zatem przetestuje:)

      Usuń
  9. What s lovely and beautiful skirt!!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger