Życzenia świąteczne/ Kosmetyczka

Chciałabym już dziś przekazać wszystkim czytelnikom życzenia zdrowych, radosnych, miłych Świąt Bożego Narodzenia. Niech będzie to dla Was czas spotkań z bliskimi i cudownych chwil spędzonych na świętowaniu, a nie tylko na przygotowaniach i zakupach:) Trochę luzu- oto, czego pragnę Wam w tym roku życzyć przede wszystkim:))

Zanim i ja zabiorę się za świętowanie, pokażę Wam jeszcze kosmetyczkę, jaką uszyłam na bożonarodzeniowy konkurs, który został ogłoszony w szkole, w której odbywa się mój kurs. Tematem były kosmetyczka, organizer lub piórnik. Uszyte rzeczy mają być prezentami dla podopiecznych domu dziecka. 

Na ten cel wymyśliłam półokrągłą, niewielkich rozmiarów kosmetyczkę. Praca jest to dla mnie o tyle ważna, że po raz pierwszy w szyciowej karierze wykonałam pikowanie. W sumie nie było ono tak trudne, jak się wydawało:)

Ponieważ do wykonania kosmetyczki użyłam tkaniny bawełnianej czarno białej, postanowiłam nieco ją rozjaśnić za pomocą czerwieni i zieleni. Wnetrze kosmetyczki ukryte zostało pod czerwoną podszewką, z jej resztek wykonałam też lamówke ukrywającą brzegi. Kosmetyczka zapinana jest za pomocą ozdobnego suwaka, który okazał się bardzo istotnym elementem wykończenia. Na przód naszyłam ręcznie aplikację z filcu: ptaka siedzącego na gałęzi. Kosmetyczka nie jest może bardzo typowo świąteczna, za to będzie służyć nowej właścicielce nie tylko w okresie świątecznym:) Oto i ona:





Suwak ozdobny w zbliżeniu:


I wnętrze kosmetyczki:


Do zobaczenia po świętach:)

39 komentarzy:

  1. Dziękuję i również życzę Tobie tych magicznych świąt bez pośpiechu.
    Kosmetyczna bardzo ładna, nawet ciekawa na prezent gwiazdowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest ta kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna.

    Wesołych, spokojnych i zdrowych Świąt życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow amazing work. Have a wonderful Christmas doll.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyczka niezwykle urokliwa :-) P.S. Życzę zdrowych i pogodnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the cute little bag you created - you are not only very skilled but also so creative <3
    Merry Christmas!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    International Time-Related Giveaway: Bad News and More
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kosmetyczka! Dopracowana w każdym szczególe;)
    Wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mario - Tamaro, radosnego świętowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, było radosne, mam nadzieję, że u Ciebie także:)

      Usuń
  9. Wesołych Świąt Marysiu!!!:))
    Śliczna ta kosmetyczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych Świąt i więcej świetnych pomysłów ( Kosmetyczka piękna ) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely!!!!!!!
    Merry Christmas and Happy New Year, dear friend!!!!

    Besos, desde España, Marcela ♥︎

    OdpowiedzUsuń
  12. You are so creative darling. Cute bag! Happy Holidays.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kosmetyczka! Perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo wygląda ta kosmetyczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta kosmetyczka - na pewno ktoś się z niej bardzo ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kosmetyczka :)
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana i Tobie również tego życzę:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger