Bluzka zajęciowa/ liebster blog award

Na kursie nadszedł czas na uszycie bluzki. Wybrany został model z Burdy 8/2015 kryjący się pod numerem 120 C. Charakteryzuje się on luźnym krojem, dłuższym tyłem i dość oryginalnym asymetrycznym przodem z dodatkową jakby falbaną. Falbana zgodnie z wykrojem powinna być złożona na pół i kończyć się na środku przodu, ale ja zrobiłam rozłożoną na całej szerokości. Taka mi się bardziej podoba, a na zajęciach mieliśmy możliwość wyboru jak będzie wyglądał przód. Bluzka została uszyta z cienkiej bawełnianej tkaniny w kwiatowy wzór. Prace nad nią nie trwały długo, bo w końcu mamy określony czas na wykonanie, a i zapewnioną nieocenioną pomoc Pani Agnieszki:) W rezultacie mam bluzkę w kwiaty na sezon wiosna lato 2016 zapewnioną:






Podczas zdjęć towarzyszyła mi moja kotka:


Zdjęć z zewnątrz mam tylko kilka, bo w takiej cienkiej bluzce za długo nie dało się wytrzymać przy zimnej i wietrznej pogodzie. Reszta zrobiona jest już w domu:





Z tyłu wszyłam kryty suwak w pasującym kolorze:



I jeszcze wewnętrzna strona obrzucona overlockiem:


Pochwalę się, że za uszycie tej bluzki dostałam 5;)

Jakiś czas temu otrzymałam też nominację do Liebster Blog Award od autorki bloga Lisie Szycie. Bardzo dziękuję za nominację, miło mi, ze blog został wyróżniony:) Zapewne większość blogujących zna to wyróżnienie, więc wie, że trzeba odpowiedzieć na pytania zadane przez nominującą, a następnie wyznaczyć 11 blogów i zadać im wymyślony przez siebie zestaw pytań. Tym razem skończę jednak na odpowiedzi na pytania postawione przez Lisie szycie, bo napięty harmonogram nie pozwala mi na spędzanie aż tyle czasu w blogosferze. Zatem dziś tylko okazja, aby poznać kilka faktów na mój temat:



1. Do czego masz słabość w życiu, czego nie potrafisz sobie odmówić?


- Mam słabość do pięknych tkanin, nie potrafię sobie odmówić wyjazdu na urlop latem.




2. Jaki film oglądałaś ostatnio? Podobał Ci się?



- Anioły i demony. Podobał mi się bardziej niż Kod Da Vinci.




3. Co robisz kiedy masz gorszy nastrój i chcesz go poprawić?



- Albo szyję, albo oglądam film, albo spotykam się ze znajomymi. 




4. Jaką cechę charakteru lubisz w sobie najbardziej? 



-Nieco zwariowaną osobowość.




5. Wszystko co planujesz starasz się robić od razu czy raczej odkładasz "na później"?



- To zależy co planuję. Nauczyłam się ustalania sobie priorytetów, którymi zajmuję się od razu, a inne sprawy odkładam na późniejszy termin. Inaczej wpadłabym w ogromny chaos i nic nigdy nie byłoby zrobione:)




6. Najpyszniejsza potrawa jaką w życiu jadłaś? Gdzie to było, kto ją przygotowywał?



- Ja jadłam w życiu mnóstwo pysznych potraw, zarówno w restauracjach, jak i przyrządzonych przez bliskie mi osoby. Długo by wymieniać wszystkie:)




7. Lubisz wychodzić na imprezy czy wolisz spędzać czas w domu?



-Imprezy są dla mnie dobre tylko od czasu do czasu, częściej wolę zostać w domu.




8. Gdybyś mogła osobiście spotkać i porozmawiać z jakąkolwiek osobą na świecie (nie ważne czy jeszcze żyje czy już nie) to kto by to był?


- To byłoby bardzo wiele osób

9. Czego zupełnie nowego ostatnio się nauczyłaś?

- Lepszego planowania dnia



10. Masz jakieś ciekawe/dziwne zwyczaje, nawyki, codzienne rytuały typowe tylko dla Ciebie?


- Tak i to całkiem sporo:)



11. Co Cię ostatnio rozbawiło?


- Chyba jakiś kabaret, lubię je oglądać w wolnej chwili


57 komentarzy:

  1. Bluzeczka wyszla swietnie i pieknie w niej wygladasz. Gratuluje Ci Mario Tamaro ! Tkanina bardzo ladna, w delikatny kwiatowy desen. Na lato jak w sam raz, na pewno sprawi Ci wiele radosci :)

    Milo bylo sie czegos nowego o Tobie dowiedziec, Mario Tamaro:)

    Serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, cieszę się bardzo, że bluzka przypadła Ci do gustu:) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. I w ten sposób wyprzedziłaś kolekcję wiosenną. Śliczna bluzeczka i niezwykle twarzowa.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczym projektanci mody:)Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Ale piękna ta bluzeczka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Another stunning one darling. I love the color.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta bluzka , kotek sie miział do Ciebie jak miło... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jej towarzystwo jest bardzo miłe, choć potknac się też łatwo:)

      Usuń
  6. Bluzka bardzo ciekawa! Na początku myślałam, że jest prosta, a tu proszę! Taka niespodzianka - zakładka, czy coś:)))

    I fajnie się czegoż o Tobie dowiedzieć! Myślałam, że jesteś spokojną dziewczyną, a jednak nie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) U nas nazywalismy to albo falbana albo śliniak:)

      Usuń
  7. Piątka za bluzkę i piątka z odpowiedzi. Bluzka świetna , materiał w różyczki jest bardzo ładny. Miłej niedzieli !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marysiu, pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa propozycja. Ten dłuższy tył i intrygujacy przód sprawiają, ze bluzka stała się niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że jest bardzo ciekawa, dziękuję bardzo:)

      Usuń
  9. Bluzeczka wyszła super. Szkoda, że w moim mieście nie ma kursu szycia, bo z chęcią bym się na taki wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Trzymam kciuki, żeby jakiś utworzyli, bo warto się zapisać:)

      Usuń
  10. This is really stunning dear! Hope you have an awesome new week.

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely Outfit! i really love the gorgeous Top :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka i fajny koteczek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna bluzka, a kocurek pierwsza klasa! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/tag-za-co-kocham-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna bluzka, sama chętnie bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzka. Bardzo podoba mi się materiał, z którego została uszyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że bluzka się podoba:)

      Usuń
  16. ja też czesto zostaje w domu gdy inni imprezuja :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nigdy nie interesowało wieczne imprezowanie, ja udaje się na nie tylko wtedy, gdy mam ochotę się w ten sposób rozerwać lub znajomi robią:)

      Usuń
  17. Nice outfit! Love it ♥

    summerdaisy.net

    OdpowiedzUsuń
  18. Congratulations and I really like your cute floral top!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna bluzeczka. Zaczynam Ci zazdrościć umiejętności szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Me gustan tus imagenes...muy chulas,,,un beso desde Murcia.....

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a beautiful blouse and cute cat :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger