Etui na nożyczki

Do czasu rozpoczęcia kursu  nie musiałam wynosić nożyczek poza dom, więc i sensu posiadania dla nich opakowania nie widziałam. Trzymałam je w pudełku z innymi akcesoriami krawieckimi i było dobrze. Na zajęcia jednak trzeba je zabierać ze sobą, dlatego postanowiłam uszyć dla nich jakiś ochraniacz, aby siatki i torby mogły przetrwać bez dziur dłużej niż pół dnia. Przy okazji przećwiczyłam sobie pierwszą część wiedzy nabytej na kursie, czyli ściegi ręczne. 

W tym oto etui użyłam dokładnie ściegu brzeżnego dzierganego na obrzucenie brzegów  i ściegu stębnowego na łodygę kwiatka. Wykonałam je z zielonej muliny. Kwiatki wycięłam z cienkiego na 2 mm filcu w kolorze czerwonym, a na ich środek dodałam czarne cekiny i koraliki. Listki zrobiłam z zielonego filcu o tej samej grubości i przyszyłam je ściegiem przed igłą.

Na etui nie użyłam żadnego wykroju, po prostu na kartce papieru odrysowałam moje nożyczki i na podstawie tego rysunku wycięłam z czarnego, grubego filcu poszczególne elementy. Oto rezultat:

Etui z filcu





39 komentarzy:

  1. Sliczne, teraz sa bezpieczne i zawsze je znajdziesz. Swietny pomysl, gratuluje Mario Tamaro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. You are very talented this idea is practical and cute.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że praktyczne to jakie piękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. So so cute. You are a genius darling.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi głupio, że moje się tak poniewierają;))
    Śliczne to etui!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W torbach już nie mogą się poniewierac, no chyba że chce się mieć torbę z dziurami:) Dziękuję!

      Usuń
  6. Very pretty work!!!
    Have a nice day!! and my g+ for your post!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i praktyczne ubranko. Pięknie je ozdobiłaś. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. So cute.
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. What a wonderful handmade piece, simply amazing! Well done:) Besides, those snapshots are so lovely! Just started to follow you with GFC and on Bloglovin', hope you can follow me back;)
    Have a fabulous time!

    OdpowiedzUsuń
  10. wonderful DIY...you did a great job. This holder for scissors looks amazing!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, cudne to cacko! Pozdrowionek moc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za miłe słowa i wytrwałość w oglądaniu bloga, bo przez ponad 2 lata trochę się tu wpisów nazbierało:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger