Bluzka z falbanami, czyli przywoływanie lata

Oto kolejny ubraniowy recykling, na który pomysł wpadł mi do głowy w ostatnim czasie. Pewnego dnia w sh kupiłam krótką, czarną, bawełnianą spódniczkę z szeroką gumą w pasie. Składała się ona z falban, które miały bardzo ładne, haftowane brzegi: 


Sama spódnica była jednak sporo za krótka i ledwo zasłaniała to, co powinna. Może gdybym chodziła na dyskoteki byłaby ok:

 

Niedawno w sh kupiłam także czarny jerseyowy top bez ramiączek z zamiarem przerobienia go na inną bluzkę. Po zdjęciu tego nie widać, ale był on na mnie sporo za duży:


Tak sobie pomyślałam, że jakby go połączyć z tą czarną spódniczką, to efekt mógłby być interesujący. I już po pierwszych przymiarkach utwierdziłam się w słuszności tego przekonania. Z obu rzeczy postanowiłam uszyć bluzkę odcinaną pod biustem. Czarny top będzie przeznaczony na jej górną część, a spódnica na dolną. W międzyczasie doszłam do wniosku, że wolałabym dodać jeszcze ramiączka, więc zrobiłam je z koronkowego sznurka.

Ogólnie pracy nie było przy niej zbyt wiele. Najwięcej czasu  zajęło mi dopasowanie górnej części, bo praktycznie uszyłam ten top na nowo. Wycięłam dwa prostokąty na przód i tył oraz pasujące odszycia, aby góra ładnie się układała. Za to później zostało mi tylko przyszyć spódnicę, wypruć gumę i wzmocnić szew przy jednej falbanie, która zaczynała się odpruwać.

W efekcie wyszła zwiewna, letnia bluzka z falbanami. Perfekcyjna na wakacyjne dni. Tylko niech to lato jeszcze na dobre do nas przyjdzie, żeby była okazja ją założyć:)

bluzka z falbanami na lato

bluzka czarna z falbanami

bluzka na ramiączka z falbanami

damska bluzka z falbanami


bluzki na ramiączka na lato

topy na lato

czarna bluzka z falbanami



A tak wykończona została góra tej bluzeczki:


Patrząc na efekt końcowy po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że ja jednak uwielbiam przerabianie ubrań:)

50 komentarzy:

  1. Świetna przemiana na bluzkę, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, ja chyba przyjadę ze swoją szafą do Ciebie i wyczarujesz mi nowe ubrania. Pięknie wyszło i sśicznie wyglądasz w tym zestawie B&W. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie przerobki, daje nienoszonym rzeczom druga szanse i "nowe zycie" i dosc czesto robie tez wlasnie sama podobne przerobki:) Jak to swietnie, ze tez dajesz rzeczom im "drugie nowe zycie"! Wygladsz w tym przerobionym topie rewelacjnie!

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Mario Tamaro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle uwielbiam dawać rzeczom nowe życie i kombinować z przerabianiem:) To zawsze jest jakieś wyzwanie. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Świetna bluzeczka, podoba mi się ten fason, chociaż do mojej figury nie do końca pasuje :-( ale na Tobie wygląda super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w niej świetnie. Koronkowe ramiączka i wykończenie falbanek tworzy idealną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich fasonów, bo spłaszczają biust i uwydatniają brzuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem brzuch właśnie ukrywają, gdy ktoś ma skłonność do wystajacego to taki fason idealnie go zatuszuje:)

      Usuń
  7. Świetna przeróbka.
    Również uwielbiam przeróbki a zwłaszcza gdy trzeba dwie rzeczy połączyć w jedną.
    Fajna jest przy tym zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przemiana, bluzka bardzo mi się podoba. Bardzo fajnie wyglądasz w niej wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i również pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Super przeróbka - fantastyczna bluzeczka!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great idea!
    It is so lovely and cute!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  11. This top is really fantastic!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswaerheels.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka wyszła rewelacyjna. Super w niej wyglądasz. Pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely top!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka wyszła! Bardzo w moim stylu, lubię takie kroje:P
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to jesteś pomysłowa!!! Fajna ta bluzka Ci wyszła!
    No i przywołałaś nią lato:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Fakt, przywołałam wprost tropikalne lato:))

      Usuń
  16. Fantastyczny recykling. Wyglądasz świetnie w tej bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny top wyszedł!
    w ogóle masz extra pomysły,kiedyś tez się tak bawiłam w przeróbki,świetne zajęcie,inspirujesz mnie,żeby znowu do tego powrócić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo, że inspiruje Cię do ponownych eksperymentów z przerabianiem ubrań:)

      Usuń
  18. Bardzo pomysłowe :) Wyglądasz w niej bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie idealne, świetnie to wymyśliłaś:-) Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzce .

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw. Białe spodnie pozwalają na więcej możliwości jeżeli chodzi o dobór topu. Mogą to być zarówno koszulki jak i dłuższe tuniki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger