Poduszka kot po raz drugi

Postanowiłam uszyć prezent dla ośmioletniej chrześnicy. Zdecydowałam się na poduszkę w kształcie kota, z Mollie Potrafi wrzesień/październik 2014. Poduszkę taką uszyłam po raz pierwszy na prezent pod choinkę. Bardzo spodobała się ona nie tylko osobie, której ją podarowałam, ale także innym. Pomyślałam, że i dziecku przypadnie do gustu.

Tym razem kotek jest dość duży, ma ok. 43 cm wysokości i  76 cm szerokości. Przy wyborze kolorów kierowałam się gustem chrześnicy, która nie lubi typowo dziewczęcych akcentów. Uszyłam go z bawełnianej tkaniny kupionej w Ikea. Oczy i nosek zostały zrobione z filcu, a wąsy i pyszczek na maszynie za pomocą ściegu potrójnego elastycznego. Tył poduszki pozostawiłam gładki.




Pozostaje mieć nadzieję, że poduszka jak najszybciej trafi do nowej właścicielki i będzie się podobać:)

44 komentarze:

  1. Great post, I love it ^-^

    http://www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love it, it turned out so wonderful! You are definitely really talented <3
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby trafila do mnie, to bardzo by mi sie spodobala. Jesli chrzesnica jest milosniczka kotow, to na pewno ucieszy sie z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz:) Jest nawet wielka miłośniczka kotów.

      Usuń
  4. będzie na pewno się podobać,, czuję to - jest kolorowa i niespotykana

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będzie się podobać bo jest fantastyczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny Ci wyszedł;) Chrześnica ne pewno będzie zadowolona;P
    Zapraszam też do siebie:
    http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kocur-poduszkowiec :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wesoła! Taki poprawiacz humoru:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno spodoba się chrześnicy:)
    Ja tam bym się z takiej poduchy cieszyła a jestem od niej 20 lat starsza hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great Diy.
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta poducha. Sama bym się chętnie w taką wtuliła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita jest, piękna! Masz prawdziwy talent :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, podoba mi się taka poduszeczka :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger