Październikowe stylizacje

Jesień zawitała już na dobre, jednak niestety u nas była ona zimna i deszczowa w większości. Szkoda, bo wrzesień był jeszcze na tyle ładny, że istniała nadzieja, że reszta jesieni też taka będzie, ale trudno się mówi. Do nowych warunków można się przyzwyczaić i radzić sobie z nimi na różne sposoby. Można spotykać się z ludźmi, brać udział w różnych wydarzeniach, tworzyć nowe rzeczy i oczywiście bawić się własnym strojem:)

Jako pierwszą zaprezentowałam stylizację na egzamin zawodowy pisemny. Na tą okazję wybrałam szarą spódnicę z karczkiem oraz czarną resztę ubioru. Zestaw dość skromny, ale w końcu egzamin to egzamin:) A przy okazji było zdjęcie z kotem w tle, moim zawsze niezawodnym mistrzem drugiego planu:)



Płaszcz: Orsay
Bluzka: Big Star
Spódnica: DIY
Rajstopy: Gatta
Botki: Wojas

Jako drugą pokazałam stylizację również egzaminacyjną, z tym, że na część praktyczną. Tu już więcej było koloru, założyłam mój ulubiony czerwony kardigan, a pod spód wybrałam białą elegancką bluzkę w prążki, którą przerabiałam ok. rok temu. Włożyłam też spodnie jeansowe, ale na egzaminie i tak trzeba było nosić fartuch skutecznie ukrywający niemalże cały strój, więc mogłam sobie na to pozwolić:)


Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: DIY
Botki: Wojas

Po egzaminach można było już ubierać się mniej konserwatywnie. Na przekór ponurym, deszczowym dniom postawiłam na kolor i połączyłam kwiecistą kimonową bluzkę z lampasami z jeansami i fioletowym płaszczem:


Płaszcz: DIY
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torba: Jacqueline Riu

Nadal postanowiłam trzymać się koloru i do tego zestawu wybrałam kwiecistą bluzkę, którą uszyłam sobie na wiosnę, ale jest ona bardzo wygodna i przyjemna w noszeniu, więc będę ją nosić chyba cały rok, no, może poza upałami. W tej stylizacji nieco stonowałam kolory za pomocą czarnego płaszcza. Żeby nie nosić tego samego non stop po prostu:


Płaszcz: Orsay
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Szalik: n/n

Pod koniec miesiąca nieco zmieniłam kolorystykę ubioru, gdyż powróciłam do noszenia sztruksowych, wzorzystych spodni, do których póki co tylko gładka góra pasuje. Jedynie z szalikiem zaryzykowałam i wybrałam taki we wzory, jednak moim zdaniem całkiem tutaj pasuje:


Płaszcz: Orsay
Bluzka: Big Star
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC
Szal: Jacqueline Riu

18 komentarzy:

  1. Lubię oglądać Twoje dzieła w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choc wszystkie stylizacje sa piekne i we wszystkich wygladasz wyjatkowo to najbardziej podoba mi sie fioletowy plaszczyk i czarny na ostatnim zdjeciu. Takie wlasnie bardzo lubie:-)

    Serdecznie Cie pozdrawiam, Mario Tamaro:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Też bardzo lubię płaszcze za ich uniwersalność i to, że każdej stylizacji dodają elegancji:)Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja też zwróciłam uwagę na ten fioletowy płaszcz, jakoś bardzo do Ciebie pasuje! Wszystko jest fajnie pozestawiane i kot w tle jest niesamowity ... Mam nadzieję, że egzaminy super Ci poszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz, bo bardzo go lubię:)Wyników egzaminów jeszcze nie mam, powinny być lada dzień.

      Usuń
  4. Bardzo fajne stylizacje, a co do tej do egzaminu - kotek kolorystycznie się dopasował :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, był niczym zamówiony do sesji zdjęciowej:)

      Usuń
  5. I give you an A++, really perfect style and DIY. You rock girl!

    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko komentuję, ale czytam każdy twój wpis z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że zdecydowałaś się na komentarz, wtedy lepiej dostrzegam, że ktoś to czyta:)

      Usuń
  7. Lubię Cię w czerwieni! Dlatego stylówki z dodatkiem tej barwy podobają mi się najbardziej:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też bardzo lubię stylizacje z użyciem tego koloru:)

      Usuń
  8. Bardzo lubię Twój fioletowy płaszcz , dla mnie cud , miód . Wszystkie stylizacje są super. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też bardzo go lubię nosić odkąd go uszyłam, a to już parę lat temu dobrych było:) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Great post and love the neat concept.
    Thanks for the lovely comments on my recent outfit post, I deeply appreciate it!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger