Stylizacje sierpniowe

Nie mogę uwierzyć, że własnie zaczął się wrzesień. Jeszcze tak niedawno planowałam wakacje i wszystko, co z nimi związane, a tu już po nich i jesień już za pasem. Podobno jednak wrzesień ma być jeszcze bardzo ładny i możemy liczyć na przedłużenie lata. Mam nadzieję, że ta prognoza się sprawdzi, bo bardzo lubię późne, słoneczne lato:)

A teraz stylizacje sierpniowe po kolei. Zapraszam na przegląd:)

Sierpień rozpoczął się wesoło, bo od kapitańskiego tanga:) Taki był temat wyzwania grupy Phenomenal Us i polegał on na zaprezentowaniu się w stylu marynistycznym. W tym celu z czeluści garderoby wyciągnęłam białą bluzkę z szerokimi rękawami, której wykończenie dekoltu nieco kojarzy się z bluzką marynarza. Do tego niebieskie spodnie, czerwona kurtka oraz biało czarna torebka i, można powiedzieć, standardy kolorystyczne tego stylu zostały zachowane:)


Kurtka: Camaieu
Bluzka: Monnari
Spodnie: DIY
Buty: Prima Moda
Torebka: DIY

Imieninowy dzień rozpieszczał nie tylko bukietem kwiatów, ale i piękną, słoneczną pogodą. Zazwyczaj dla mnie 15 sierpnia to symboliczna data, od której zaczyna się myśleć już więcej o jesieni, ale tym razem w ogóle moje myśli nawet nie zeszły w tym kierunku. Mogłam się także nacieszyć letnia sukienką w kwiaty, którą często zakładam, bo jest bardzo wygodna, a i mam wrażenie, że modniejsza, niż 3 lata temu, kiedy ją uszyłam:)


Sukienka: DIY
Buty: Ryłko

O zbliżającej się jesieni nie myślałam także ze względu na to, że przede mną miał być jeszcze jeden wyjazd wakacyjny. Tym razem krótszy, na około tydzień w góry. Jest to urlop zupełnie inny od tego nad morzem, bardziej aktywny, przypominający długi trening. Na rozgrzewkę pierwszego dnia wybrałam się na niewielki Nosal i tak się wtedy ubrałam:


Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Bluza: DIY (wkrótce na blogu)
Buty: Lowa
Plecak: n/n
Czapka: n/n

Bluza, którą na poprzednim zdjęciu mam przewiązaną w pasie przydała się jednak dopiero podczas wieczornego spaceru po mieście, a także podczas wycieczki na Halę Gąsienicową. Wtedy trochę zmieniła się pogoda, było zimniej i bardziej mgliście. Podczas tego spaceru kilka razy zmieniałam sposób ubrania się, najpierw byłam w kurtce i bluzie, później tylko w bluzie, na koniec w samym podkoszulku, bo było mi zdecydowanie za gorąco. Z tego, co widzę, to standard w górach. Mimo to bluza, o której postaram się zamieścić wpis w najbliższych dniach, doczekała się zdjęć i myślę, że jest bardzo fotogeniczna:)


Bluza: DIY (wkrótce na blogu)
Spodnie: DIY
Buty: Lowa

Tutaj zdjęcie z ostatniego dnia wyjazdu i wyprawy na Mały Kościelec i przełęcz Karb. Ktoś mógłby pomyśleć, że znacznie się ociepliło, ale to nieprawda. Termometr pokazywał zaledwie... 6,5 stopnia na plusie. Normalnie przy takiej pogodzie chodzę w kurtce, szaliku, nawet rękawiczkach. W górach ewidentnie odczuwanie temperatur jest inne, może ze względu na większy wysiłek, jaki trzeba sobie zadać podczas spacerów. Także w szortach i bluzie z podkoszulkiem nie zmarzłam:)


Bluza: DIY
Podkoszulek: Diverse
Szorty: DIY
Buty: Lowa

17 komentarzy:

  1. You wore beautiful looks in August!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza mnie zaciekawiła. Czekam na wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, zwłaszcza że na zdjęciu dokładnie jej nie widać!
      Pozdrawiam,
      Kasia

      Usuń
  3. Super zestawy!!! A w czerwieni kwitniesz! I w takich kolorowych sukienkach:)))
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zestawy rewelacyjne, ale najbardziej zauroczyła mnie sukienka w kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka z drugiego zdjęcia i bluza z haftem to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger