Sukienka w żółte kwiaty

Aby czuć się bardziej komfortowo podczas upałów, jakie obecnie panują, podstawą jest przewiewne, wygodne ubranie. Powyższe warunki spełnia sukienka, która jest bohaterka dzisiejszego wpisu. Uszyta została około rok temu, jednak dopiero w tym sezonie letnim miałam okazję ją nosić i mogę potwierdzić, że jest bardzo wygodna. 

Z ubiegłorocznych wakacji wróciłam do domu z tkaniną w żółte kwiaty. Jest to przyjemna, chłodna w dotyku mieszanka wiskozy z jedwabiem, która spodobała mi się od pierwszego wejrzenia i dotyku. Wybór, co z niej uszyję nie był prosty, bo przez chwilę myślałam o spodniach. Ostatecznie wygrała jednak sukienka. Wykrój na nią pochodzi z Anna. Moda na Szycie 1/2014, znajduje się pod numerem 49. Zaczyna się on od rozmiaru 40, dlatego też został odpowiednio zmniejszony. Poza tym nic nie zmieniałam. Sukienka ta może być noszona zarówno z paskiem, jak i bez niego.

kwiecista sukienka

Sukienka z wiskozy i jedwabiu



Przód sukienki ozdobiony jest zakładkami:



Tył za to jest gładki:



Podkroje pach wykończyłam za pomocą lamówki:



15 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka. Jak samemu się szyje to jest pewność , że nie spotkasz takiej drugiej. Miłego weekendu 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ta sukienka, idealna na lato 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ma śliczny wzór ✨
    Zapraszam na nowy post 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! JA z szycia to umiem tylko scrunchie :) Aczkolwiek uwielbiam robić na drutach za to :)
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie wyglądasz w tej kreacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna sukienka, idealna na letni czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. That yellow and green tulip-print dress looks very pretty!
    You did a beautiful job of sewing and tailoring that lovely fabric,
    and you look beautiful wearing it in all of the photos above.
    Your hair and lipstick look very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna sukienka i krój idealny na lato :) super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger