Kwietniowe stylizacje

Najwyższy czas na podsumowanie kwietnia pod względem stylizacji. Z radością stwierdzam, ze coraz więcej zestawów składa się z rzeczy samodzielnie uszytych:)  Jeszcze tylko butami i rajstopami się nie zajmuje, ale może kiedyś...

Kwiecień zaczął się pięknie pogodowo, było ponad 20 stopni na plusie i dużo słońca. Już myślałam, że jak tak dalej pójdzie, to będziemy mieli tutaj przedwczesne lato. Można było spokojnie wyjść na zewnątrz w bluzce z krótkim rękawem, na przykład w tej kimonowej w kwiatowe wzory, kurtka tylko wieczorem była konieczna. Na co dzień można było ubierać się tak:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC


Korzystając z ładnej pogody, często spędzałam wolny czas na wycieczkach rowerowych. Nie były one na razie zbyt długie, bo podczas zimy jeździłam mało i teraz jeszcze wracam do formy rowerowej. Ubrania może nie były typowo sportowe, ale również bardzo komfortowe. Nie obyło się jednak bez zamiany botków na słupku na buty sportowe:


Kurtka: DIY
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: H&M

Później wiosna sobie odpuściła i zaczęło wracać zimno i deszcze. Aby nie dać się tej niezbyt korzystnej pogodzie, postawiłam na wyraziste akcenty w ubiorze. Tą stylizację "robią": czerwona dzianinowa bluzka, szalik w białe i czerwone paski i do tego nowa, czarno biała torebka szachownica, którą bardzo chciałam gdzieś jak najszybciej ze sobą zabrać:



Kurtka: DIY
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Torebka: DIY
Szalik: n/n
Botki: Wojas

A już w połowie miesiąca pogoda zmieniła się tak bardzo, że gdyby nie kalendarz i bardziej zielony krajobraz za oknem, to trudno byłoby się domyślić, czy to kwiecień czy październik. Na Wielkanoc wyjechałam do Kazimierza Dolnego i spakowałam ze sobą kurtki zimowe i kozaki i jak się okazało, bardzo dobrze zrobiłam. Było zimno, deszczowo i pochmurnie. Dobrze, że chociaż śnieg nie spadł, choć i tym straszyli:)

Radykalna zmiana pogody nieco zepsuła mi plany co do stylizacji wielkanocnej. Miała być lżejsza, ale dobrze, że udało mi się znaleźć dla niej zamiennik, choć łatwo nie było:). Z tego, co udało mi się wymyślić jestem jednak zadowolona.  Dopasowaną sukienkę w drobne, czerwone kwiatki zestawiłam z jasnym żakietem. Dzięki temu nie wygląda ona ani zbyt ponuro, ani zbyt codziennie. Zdjęcie zrobione już po powrocie:



Żakiet: DIY
Sukienka: DIY
Rajstopy: Gatta
Buty: Prima Moda

38 komentarzy:

  1. Swietne stylizacje, spodnie bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem , którą stylizację wybrać jako najładniejszą. Wszystkie są piękne !! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebka !!!
    Pozdrawiam Marysiu :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak myślałam, że spodoba się ona Tobie:)

      Usuń
  4. Najbardziej zachwyciła mnie bluzeczka i sukienka.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  5. Pięknie :) Świetne stylizacje i bardzo ładne ubrania szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje. Najbardziej urzekła mnie czerwona sukienka z ostatniego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpisuję się pod słowami Katarzyny, mnie również najbardziej podoba się czerwona sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że akurat ona, bo bardzo ją lubię:)

      Usuń
  8. Ja jak zawsze szaleję za kwiatkami:) Bluzka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. You have great style. I love all your April looks.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, twoje stylizacje mogłyby być pokazywane na wystawach w galeriach w sklepach najlepszych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne stylizację ;) najbardziej mi się w nich podoba to że większość ciuchów jest robiona DIY. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Na szczęście jest ich coraz więcej

      Usuń
  12. Super spodnie! Ile można z nimi stworzyć stylizacji :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze podziwiałam osoby, które potrafią sobie same coś uszyć, przerobić;) Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  14. You look always beautiful and I love how you style pieces together!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 💗💗Thank you so much for all the support💗💗
    As on this month, MyLyfeMyStory has been officially renamed as Harija Ravi :)
    Harija Ravi

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a beautiful items and look <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger