Krawieckie zakupy #5: Reflektor ścienny JANSJÖ

Wszyscy szyjący zapewne wiedzą, jak ważną rolę w pracowni, zarówno profesjonalnej, jak i domowej odgrywa dobre oświetlenie. O ile profesjonalną pracownię można wynająć lub zaprojektować już z oświetleniem ściennym dopasowanym do jej potrzeb, o tyle w pracowni domowej mało kto decyduje się na takie rozwiązanie. Wtedy częściej wybierane są przenośne lampki zapewniające światło w miejscu naszej pracy. Ja zdecydowałam się na reflektor ścienny z IKEA JANSJÖ w kolorze ciepłej bieli:




Reflektor ma ok. 37 cm wysokości i niewiele waży. Posiada regulowane ramię, dzięki któremu można kierować światło w dowolne miejsce. Niekwestionowaną jego zaletą jest klips u podstawy, dzięki któremu można go nie tylko swobodnie przemieszczać, ale i zamocować niemalże wszędzie. Długość kabla wynosi ponad 2 m, więc swoboda przemieszczenia lampki jest dzięki niemu jeszcze większa:


Oświetlenie LED zużywa mniej energii, żywotność reflektora może dzięki temu  wynosić nawet do 25 tys. godzin. Daje on intensywne światło punktowe z bliskiej odległości, tak wygląda ono w warunkach wieczorowych:



A tak wygląda oświetlenie z nieco dalszej odległości:


Ogólnie reflektor polecam do domowej (a nawet nie tylko) pracowni, bo zapewnia dobre, wyraźne oświetlenie i można go swobodnie przemieszczać niemalże wszędzie.

23 komentarze:

  1. Bardzo fajny reflektor! Co prawda nie zajmuję się krawiectwem, ale również chętnie bym sobie taki sprawiła na biurko. Póki co męczę się czasami z maleńką lampą oświetlającą klawiaturę, podłączaną bezpośrednio do komputera. :( Zwykła lampka biurkowa też jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On nie tylko do pracowni krawieckiej się przyda, kiedyś zapakowałam go ze sobą do walizki na wyjazd, aby służył do lepszego oświetlenia przy czytaniu książek:)

      Usuń
  2. Bardzo fajny reflektor! Co prawda nie zajmuję się krawiectwem, ale również chętnie bym sobie taki sprawiła na biurko. Póki co męczę się czasami z maleńką lampą oświetlającą klawiaturę, podłączaną bezpośrednio do komputera. :( Zwykła lampka biurkowa też jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, what a cool gadget! Ikea has such cool items.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatne i praktyczne rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice and minimalist!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa ja też cierpię na brak lampki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie trzeba się o jakąś dobrą wzbogacić:)

      Usuń
  7. That light is so elegant!!
    When I go to IKEA, I would like to find it!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kiepskie oświetlenie. Na szczęście mam też możliwość szycia w dzień, z czego często korzystam, bo szycia w nocy nie cierpię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, ze masz możliwość szycia w dzień. U mnie przez całą jesień i zimę szycie w domu było jedynie w godzinach wieczorowych, przez co taki reflektorek to było absolutne must have:)

      Usuń
  9. Ja dopiero po 2 latach kupiłam dobre oświetlenie. Twój reflektor wydaje się całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger