Wrześniowe stylizacje

Pod koniec lata bardzo zatęskniłam za pokazywaniem stylizacji i obiecałam sobie powrót do tego zajęcia we wrześniu. Cieszę się bardzo, że mi się ten plan zrealizować i mogę pochwalić się kilkoma nowymi zdjęciami. A Was zapraszam do oglądania:)

Trudno mi teraz uwierzyć, że pierwsze prezentowane tutaj zdjęcie zostało zrobione zaledwie miesiąc temu. W tym momencie za oknem zimno, ponuro i chwilami deszczowo i jak widzę swoje zdjęcie w klapkach i cienkiej bluzce, to robi mi się strasznie zimno. Miło jednak powspominać cieplejsze, słoneczne dni i po cichu liczę na to, że jesienią i takich nie zabraknie.


Bluzka: DIY (wkrótce na blogu)
Spodnie: Orsay
Klapki: H&M

Podobno jednym z wiodących trendów tej jesieni mają być dwa okrycia na raz. Taki był też temat wyzwania grupy Phenomenal Us, w którym z przyjemnością wzięłam udział. To praktyczny trend, przez większość stosowany od lat mniej lub bardziej świadomie. Bo w końcu kto z nas nie ubiera się nigdy "na cebulkę" i nie zakłada kurtki na bluzę czy sweter? Ja robię tak bardzo często, ze względów praktycznych. Tutaj warstwowość jeszcze w letnim wydaniu, cienki, uszyty niedawno płaszcz w kratkę założyłam na narzutkę w kwiaty i podkoszulek. Trochę wzorzysty zawrót głowy... aż miło:)


Płaszcz: DIY (wkrótce na blogu)
Narzutka: DIY
Top: n/n
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torba: H&M

Jesień lubię z roku na rok coraz bardziej. Zaczynam doceniać piękno jej krajobrazu i nostalgię przemijającego lata. A dzikie wino, które ma wtedy intensywnie czerwone liście kocham chyba najbardziej:) A co do stylizacji... jesień lubię za botki:)


Kurtka: n/n
Golf: H&M
Spodnie: DIY
Botki: n/n
Torebka: CCC 

Pewnej słonecznej niedzieli, korzystając z pogody i dobrego nastroju, przygotowywałam zdjęcia do kolejnego wyzwania grupy Phenomenal Us. Tym razem w roli głównej miał być pasek w talii. Bardzo lubię go nosić, wiele razy pokazywałam go wśród moich stylizacji. Potrafi podkręcić nawet bardzo prosty, luźny zestaw i pięknie "robi" talię:)


Bluzka: DIY
Spódnica: DIY
Pas: n/n
Rajstopy: Gatta
Botki: n/n
Torebka: CCC

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger