Spódnica z szarej lamy

Latem miałam trochę czasu na porządki moich rzeczy osobistych. W efekcie znalazłam kilka swoich starych ubrań, które postanowiłam przerobić. Efekty tego recyklingu miałam wrzucić do jednego, zbiorczego wpisu, ale uznałam, że jednak każdej rzeczy należy się oddzielny post. 

Jako pierwszą chcę pokazać spódnicę z szarej lamy, która jest przeróbką sukienki kupionej kiedyś na imprezę. Nie było szans, abym zmieściła się w jej górę, zresztą, ten materiał na górę nie za bardzo mi odpowiadał, za to dół, który był marszczony świetnie nadawał się na spódnicę. Przerobienie było banalnie proste: odciąć górę, wypruć suwak, zszyć miejsce po suwaku, a na końcu wszyć gumę w pasie. Takie szybkie, małe przeróbki ogólnie bardzo lubię i cenię jako przerywnik między większymi projektami.

Ogólnie, zyskałam spódnicę, która na imprezy będzie jak znalazł:)



41 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, choć ja postawiłabym na ciut krótszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akurat mini to wolałabym bardziej dopasowana, żeby nic nie podwiewalo :)

      Usuń
  2. Piękna spódnica . Super przeróbka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana przeróbka i jak dla mnie długość w sam raz. Podobną przymierzałam ostatnio w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba krój tej spódnicy;)Długość idealna:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie w tej stylóweczce! Świetna spódnica, podoba mi się ten materiał :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful skirt!!
    I really love those gather!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna spódnica choc przyznam, że staram sie u siebie unikać takiej długości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Długość to sprawa indywidualna, jednej pasuje krótsza, innej dłuższa i zależy jeszcze jak kto się w niej czuje :)

      Usuń
  9. spódnica super- totalnie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger