Ubranie wielofunkcyjne w lesne kwiaty

Mówią, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. Niekoniecznie się z tym zgadzam. Czasami to po prostu jest... naprawdę do wszystkiego:)

Tkaninę wiskozową o wdzięcznej nazwie leśne owoce z Pinsola dostałam w prezencie na dzień dziecka. Bardzo spodobał mi się jej wzór i właściwości. Tkanina jest bardzo miła w dotyku, lejąca się i przewiewna, więc miała być z niej uszyta sukienka na lato. Ostatecznie, jako sukienkę będę ja nosić tylko na urlopie, ponieważ wyszła odrobinę za krótka i przy podniesieniu rąk do góry odsłania trochę zbyt wiele. Jak się kiedyś uprę, że ma być to sukienka na co dzień, czymś ją przedłużę. Na to jednak się nie zanosi.

Nowa rzecz super sprawdza się w formie tuniki (zwłaszcza na plaży), a na miasto zakładam ją sobie na spodnie i nie narzekam. Ponieważ zapinana jest na guziki, mogę ja również nosić w formie narzutki na top bez rękawów. Dzięki niej cała stylizacja zyskuje trochę egzotyki, a ja mam nową tunikę, szmizjerkę, sukienkę i narzutkę w jednym:)

Do uszycia mojej sukienki/szmizjerki/tuniki/narzutki korzystałam z wykroju na koszulę #1 z Szycie 5/2018. Oczywiście została ona znacznie przedłużona, za to rękaw zrobiłam lekko za łokieć, a nie długi z mankietem i nie zdecydowałam się na kołnierz.

Tak wygląda w roli sukienki/tuniki:






A jak się rozepnę... 


...to udowodnię, że jako narzutka dodaje charakteru bardzo prostemu zestawowi z szortów i topu bez rękawów:) Jesienią mam zamiar nosić ja do długich spodni.





Ze względu na dość szeroka plisę, zdecydowałam sie na duże guziki. Moim zdaniem lepiej do niej pasują: 


Miałam początkowo zrobić kołnierz ze stójką, jak wykrój nakazywał, ale po namyśle zrezygnowałam z niego, bo jakoś mi nie pasował do całości. Dekolt wykończyłam po prostu za pomocą lamówki:


Lubicie takie ubrania wielofunkcyjne? Nosicie jedną rzecz na kilka sposobów? Podzielcie się przemyśleniami:)

26 komentarzy:

  1. Lubię bardzo funkcjonalne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przede wszystkim nie mam cierpliwości do jakichkolwiek robótek ręcznych, w tym do szycia. Jeśli chodzi o twoje dzieło, zdecydowanie najbardziej podoba mi się w formie tuniki/narzutki. Na sukienkę rzeczywiście jest zbyt krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak myślę :) Chyba, że na plażę :)

      Usuń
  3. Tak myśle i chyba raczej nie mam takich ubrań wielofunkcyjnych ale uważam, ze to super sposób na tworzenie rożnych stylowek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest, więc polecam po nie sięgnąć:)

      Usuń
  4. Lubię wielofunkcyjne ciuchy :) Jedna rzecz, a można ją zestawić z kilkoma innymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w zależności od stylizacji będzie wyglądała trochę inaczej:)

      Usuń
  5. Super opcja! Lubię wielofunkcyjne ciuchy :D Można mieć więcej za mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, bo jest wielofunkcyjna, lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sa takie rozwiązania, jedno ubrani ekilka możliwości

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ciuszek :) zarówno pod względem wielofunkcyjności jak i samego wyglądu. Materiał ma ciekawy kolor i print. chętnie bym coś takiego ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje, w jesiennej wersji też na pewno będzie super się prezentować. Ja z takich ubrań ubrań nie korzystam, ogólnie u mnie jakieś narzutki, kamizelki, wdzianka to nie przechodzą. Ale mam ubrania pod tym względem wielofunkcyjne, że nadają się na wiele okazji.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest super:) uwielbiam tego typu ciuchy:D

    OdpowiedzUsuń
  11. What an amazing clothe!!
    That flower prints are beautiful, too<3

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger