Grudniowe stylizacje

Trudno uwierzyć, że 2016 dobiegł już końca. Bardzo szybko minął mi ten rok, a oznacza to tylko tyle, że czas dobre spożytkowałam i nie nudziłam się, zatem był to rok, który można zaliczyć do udanych:) Zapraszam na ostatnie podsumowanie stylizacji z 2016:

Na początku grudnia, wbrew coraz zimniejszej aurze na zewnątrz, wybrałam kwiecistą szmizjerkę z frędzlami. Zestawiłam ją razem z ciemnozielonym, lekko militarnym płaszczem, a reszta dodatków pozostała czarna. Więcej tu już nie było potrzeba:


Płaszcz: Monnari
Szmizjerka: DIY
Rajstopy: Gatta
Kozaki: Kazar
Torba: Jacqueline Riu
Rękawiczki: n/n


Na zimowy spacer wybrałam zestaw wygodny, z krótką białą kurtką, golfem w czarne prążki i spodniami dżinsowymi:



Kurtka: Carry
Golf: H&M
Spodnie: DIY
Kozaki: Kazar
Szalik: Diverse
Rękawiczki: n/n

Na wigilię z kolei postanowiłam się ubrać w czerwoną, dopasowaną do figury sukienkę (czy jest coś lepszego na święta, niż czerwona sukienka?) i jasny żakiet. Obie rzeczy są mojej własnej produkcji i pewnie dlatego byłam z tej stylizacji mega zadowolona:) Całości dopełniał dość wyraźny naszyjnik:



Żakiet: DIY
Sukienka: DIY
Rajstopy: Gatta
Botki: Wojas
Naszyjnik: Glitter

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam sukienki; w obu pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona sukienka jest piękna. Ładnie skrojona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wystylizowałaś się na Wigilię. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok , miłego szycia i wiele nowych ciekawych stylizacji życzę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy New Year - Love the post and thoughtful content!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Życzę dalszych sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta czerwona sukienka. Ślicznie wygladasz :)
    Wszystkiego najlepszego w całym nowym roku, Marysiu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Również bardzo szybka minął mi ubiegły roku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe stylizacje, sukienki zawsze mnie zachęcą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the styling military coat with flower doress!!
    Have a good day, Tamara!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger