Stylizacje w styczniu

Jak patrzę na to zestawienie, to mam wrażenie, że stanowi ono zlepek stylizacji z całego roku. Różne kolory, materiały, każda jest też w nieco innym stylu. Cóż poradzić, gdy w styczniu pogoda zmieniała się diametralnie, to trzeba było próbować nadążyć za tymi zmianami. Dlatego w dzisiejszym wpisie będą zarówno stylizacje typowo zimowe, jak i takie, które można by spokojnie wybrać na nadchodzącą wiosnę.

Tu gdzie mieszkam nowy rok zaczął się mroźnie. Wtedy przekonałam się, że warto było pośpieszyć się z szyciem sztruksowych spodni. Nie marznę w nich, a i ten wzór z dnia na dzień coraz bardziej mi się podoba:


Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: Reserved
Spodnie: DIY
Buty: n/n
Torba: H&M
Brelok: DIY

Zima jest moim zdaniem najtrudniejszą porą roku do ubierania się zarówno elegancko jak i praktycznie. Grube kurtki, futra, wełniane czapki i szaliki tak zawiązane wokół szyi tak, że okalają przy okazji pół twarzy mało komu dodają uroku, ale bez nich wyjść z domu na dłużej niż 3 minuty skończyłoby się w najlepszym wypadku "tylko" przeziębieniem. Jak ja próbowałam pogodzić ze sobą wygodę i jednocześnie ładny wygląd? Oto przykład:


Kurtka: Vero Moda
Bluzka: DIYSpodnie: Jackpot & CottonfieldButy: n/nCzapka i szalik: Jackpot & CottonfieldTorba: H&MRękawiczki: n/n


Tu już bez kurtki i całej reszty na zewnątrz, kolejna stylizacja codzienna i ponadczasowe połączenie czerni i bieli:


Bluza: Vero Moda
Bluzka: DIYSpodnie: Jackpot & CottonfieldButy: KazarTorba: Jacqueline RiuBransoletki: Rossmann i n/n


W drugiej połowie miesiąca zima złagodniała, zatem ta stylizacja jest już nieco lżejsza i za sprawą kolorów bardziej jesienna niż zimowa. Założyłam cieńszy płaszcz, musztardowy golf, dobrałam bordowe dodatki i spodnie z 1 stylizacji. Dużo się dzieje, ale moim zdaniem bardzo ciekawie wygląda takie połączenie:


Płaszcz: Monnari
Bluzka: Carry
Spodnie: DIY
Buty: n/n
Szalik: Jacqueline Riu
Rękawiczki: n/n
Torba: H&M
Brelok: DIY

Pod koniec miesiąca zrobiła się prawdziwa wiosna, zatem postanowiłam uszyć sobie bluzkę z resztek cienkiej bawełny, której użyłam na wykonanie letniej sukienki. O bluzce za trochę powinna się tu pojawić notatka, ale póki co chodzę na praktyki zawodowe (krawieckie oczywiście) i na pisanie i obróbkę zdjęć czasu mi zwyczajnie brakuje. Szczególnie, że nie jest to jedyna nowa rzecz, która czeka w kolejce na wpis. No, ale praktyki są już na półmetku, zatem niedługo wszystko wróci do normy:) A stylizację taką wybrałam na spotkanie ze znajomymi: 



Bluzka: DIY (wkrótce na blogu)
Spodnie: Jackpot & Cottonfield

Buty: Kazar
Torebka: Jacqueline Riu



17 komentarzy:

  1. Te sztruksowe spodnie niezmienne mnie zachwycają. Śliczna jest również ta bluzeczka w kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sztruksowe spodnie boskie! ;) i zestaw z przedostatniego zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te kwiatowe motywy na szalach:))
    No i spodnie! I Ty w czerwieni!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Various dress up outfits!
    Especially 2nd photo is so cute :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  5. We wszystkim wyglądasz bardzo dobrze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy są bardzo ładne , każdy ma w sobie coś. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing selection! Really cute looks!!
    Baci, Valeria - Coco et La vie en rose NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning pieces darling. I love the red and you are so right, it's very challenging to look stylish while staying warm. One has to go for practical pieces. Great looks.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger