Zwiewna, asymetryczna spódnica

Jeszcze jesienią przerobiłam swoją stara sukienkę na spódnicę. W sukience nie podobała mi się góra, która w dodatku zrobiła się na mnie za ciasna. A materiał był całkiem fajny i szkoda było mi trzymać ją na dnie szuflady. 

Tak więc obcięłam tą górę, w jej miejsce wszyłam gumę i...koniec pracy.

Tkanina to bardzo cienki poliester, najbardziej podobny do szyfonu. Zwiewny i bardzo lekki, ale czuć jego sztuczność. Na całej powierzchni w lekko drapiące kropki, także, jak widzicie, na górę sukienki mało komfortowy, a na samą spódnicę całkiem efektowny. Spódnica jest asymetryczna, z tyłu dłuższa, a doły ozdabiają falbany. Ciesze się, że w takiej formie będzie z niej użytek, a nie tylko rzecz zalegająca na dnie szuflady z rzeczami "do przeróbki":)

Na razie okazji do założenia jej zbytnio nie będzie, chyba, że postanowię nosić ja po domu, albo ubrać ją na zakupy :). Miejmy jednak nadzieję, że ten stan rzeczy niedługo się zmieni i okazji będzie aż nadto.

asymmetrical skirt

spódnica maxi




16 komentarzy:

  1. Spódnica wygląda naprawdę pięknie. Z chęcią zalozylabym taką na wiosenne dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sylwetkę mojej córki świetnie by pasowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy byłaby dobra na moja sylwetkę, ale bardzo lubie taka asymetrię 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a cute spring look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, pięknei wyglądasz ;)! i super kiecka ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest cudo uszyć sobie taką kieckę:D wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful skirt!!
    That floral top is so lovely :)

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger