Bluzka z fantazyjnym karo dekoltem

To, co dzisiaj pokażę jest przeróbką kupionej w sh bluzki z rękawem 3/4 w rozmiarze XXL. Była ona w rewelacyjnym stanie i bardzo dobrej jakości, dzianina 95% wiskoza, 5% elastan. Kosztowała "zawrotne" 4 zł, także ciężkim grzechem byłoby jej nie kupić. Jako ciekawostkę napiszę, że nici w odpowiednim do niej kolorze kosztowały 3,50. 

Oryginału nie zdążyłam sfotografować, bo tak spodobał mi się ten materiał, że jak najszybciej chciałam przystąpić do pracy i mieć z niego inną bluzkę. Pomysł na początku był taki, aby tylko zrobić krótkie, marszczone u góry rękawki (bluzka była bardzo duża, materiału spokojnie starczyło, na styk:)). Później zaczęłam jeszcze myśleć o zmianie kształtu dekoltu, bo oryginalny to był niewielki szpic. Miałam ogromną ochotę na dekolt karo, ale zanim go wycięłam, długo rozważałam, co zrobić, aby dobrze się układał. Chciałam, aby bluzka była luźna, a nie bardzo opinająca i przy tym dekolt mógł opadać. Miałam za mało materiału, aby wykroić przód 2 razy i jedną część potraktować jako odszycie. Zrobiłam więc 4 paseczki ze skosu, które sprawiają, że dekolt jest trochę podtrzymywany, a na dodatek mocno przyciąga wzrok.

Chociaż mam i inne rzeczy, wcześniej uszyte, tą bluzka musiałam pochwalić się natychmiast. Jestem z niej mega zadowolona. To jedna z tych rzeczy, które szyło się z przyjemnością i niecierpliwością, aby wreszcie móc ją założyć.

Zdjęcia w dzikiej scenerii, bo odważyłam się wyjść w krótkim rękawku w miniony weekend na zewnątrz, bo tylko tam było odpowiednie oświetlenie, które pokaże, jaki piękny kolor ma ta dzianina. Zdjęcia domowe niestety wyszły zbyt ciemne i nie byłam z nich zadowolona.












35 komentarzy:

  1. Śliczna koszulka ;) Podoba mi się ten dekolt !

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pięknie wyszło.:)
    Nie wiem, dlaczego nie pokazują mi się Twoje nowe posty :(
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie wiem, co może być tego powodem. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. This purple blouse is so cute. You look great. Such a lovely styling!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh so cute outfit I like the top
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluzka . Paseczki z przodu dodają wiele uroku. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Do niej nie trzeba nawet biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, it is amazing what you created from this big original blouse! The colour suits you very well!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie oryginalne zdobienia na dekolcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na odświeżenie bluzki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że bluzeczka świetnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki dekolt to bardzo fajny pomysł. Osobiście najbardziej lubię mało dostępne w sklepach rąby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się zdarzają, ale jest to rzadki typ dekoltu. Kolejny powód, dla którego warto szyć:)

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor. Mało ubrań się widzi w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten kolor, bez względu na panujące trendy :)

      Usuń
  13. Piękny ma kolor ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie 🙂 do twarzy ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  15. What a beautiful makeover!
    You are talented!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bluzka :)
    Oglądałam inne Twoje prace i jestem zachwycona, masz talent i wyobraźnię.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:)Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger