Eleganckie, szare spodnie w kant

Jeszcze przed całym tym zamieszaniem z koronawirusem miałam cel, aby dodać do mojej garderoby trochę więcej elegancji i uszyć sobie kilka klasycznych rzeczy. Dlatego też na początku wiosny uszyłam spodnie w kant z szarej tkaniny, która jest mieszanką bawełny z poliestrem. 

Długo szukałam odpowiedniego wykroju na eleganckie spodnie i ostatecznie zdecydowałam się na model 115 A z Burdy 1/2011, czyli z jednego z moich ulubionych wydań:) Spodnie są zwężające się ku dołowi. Maja kieszenie w szwach bocznych. Przy pasku z przodu znajdują się małe kontrafałdy. Dodatkowo, przy pasku doszyłam szlufki, aby móc nosić spodnie z cienkim paskiem. 

I oto jak spodnie prezentują się w ostateczności:

Spodnie Burda 1/2011 115 A

spodnie w kant










14 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger