Stylizacje w lutym

Skończył się luty, a w moim mniemaniu oznacza to nieoficjalny koniec zimy:) Marzec to dla mnie już wiosna i choć pogoda potrafi być kapryśna, coraz bliższa jest perspektywa cieplejszej połowy roku, na którą tak wielu czeka z niecierpliwością. A oto podsumowanie stylizacji w ostatnim zimowym miesiącu:

Na początku lutego było jeszcze mroźnie i ponuro. Może na zdjęciu tego nie widać, ale nawet z pokazaniem tej stylizacji trzeba było się spieszyć, żeby nie przemarznąć z rozpiętym płaszczem:) Tym razem postawiłam na połączenie kolorów i wzór. Dużo się tu dzieje, ale moim zdaniem ciekawie to wygląda:



Płaszcz: Monnari
Kardigan: n/n
Top: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC
Szal: Jacqueline Riu
Rekawiczki: n/n


Choć nadal zimno było, zdążyłam stęsknić się za sukienkami, których zimą nigdy zbyt często nie zakładam, chyba, że na specjalne okazje. Gdy jednak mróz nieco ustąpił, skorzystałam z okazji i założyłam taką w drobne czerwone kwiatki. Jednak gruba, puchowa kurtka, grube rajstopy i kozaki pozostały jeszcze w użyciu:



Kurtka: Vero Moda
Sukienka: DIY
Rajstopy: Gatta
Kozaki: Kazar
Szalik: H&M
Rękawiczki: n/n

Pod koniec miesiąca już na tyle poczułam wiosnę, że garderobę postanowiłam sobie uwiosennić najbardziej jak tylko można w chwili obecnej. Do łaski wróciły kwieciste spodnie, które jeszcze niedawno jakimś dziwnym sposobem były na mnie za ciasne:) A teraz pasują jak ulał. A zestaw kwieciste spodnie + ciemnozielona bluzka jakoś wyjątkowo wpadł mi w oko:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC

Tutaj również zestawiłam kwieciste spodnie z wyrazistą górą, tym razem z czerwonym kardiganem. Pod spód poszła czarna bluzeczka z diamentowym dekoltem, myślałam, że będzie dopiero na lato, ale w takich stylizacjach też jak najbardziej można ją nosić:



Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC

47 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te kwieciste spodnie i podobają mi się z zieloną bluzką. Dla takiej zgrabnej dziewczyny pasuje wszystko !! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej urzekly mnie Twoje kwieciste spodnie, Mario Tamaro. Sa takie cudowne i wielofuncyjne, poza tym mozna je laczyc na 1000 spodobow, a takie rzeczy uwielbiam. Pozdrawiam Cie cieplo, Tamarko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to ja też je lubię :):Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetne stylizacje, a spodnie na nadchodzącą wiosnę idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, bardzo podobają mi się te kwieciste spodnie ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm in love with your floral pants. I especially like it with the red top. Beautiful!

    http://www.fashionablyidu.com/2017/03/sweets-treats-happy-birthday-to-me.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za wzorzystymi ubraniami, ale te spodnie są świetne! Osobiście zestawiłabym je z białą, bawełnianą koszulą oversize i cielistymi szpilkami :) ale to już typowo wiosenne rozwiązanie. Również wychodzę z założenia, że koniec lutego to koniec zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie zatem tym bardziej fakt, że moje wzorzyste spodnie przypadły Ci do gustu :) To będzie bardzo fajna stylizacja na cieplejsze dni, których niedługo będziemy mieć coraz więcej :)

      Usuń
  7. Spodnie bardzo oryginalne:) Botki z Wojasa też całkiem całkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie w kwiaty robią robotę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylówka z zieloną bluzką, to mój faworyt!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. What a beautiful floral pants!
    Those suit green and red items!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, poczułaś już wiosnę, ponieważ wszystkie stylizację są wiosenne *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie! Szczególnie podoba mi się zielona bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe stylizacje, a spodnie jak najbardziej bym przygarnęła. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już wypatruję wiosny. Stylizacje bardzo wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja zdecydowanie najlepsza :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne są te spodnie w kwiaty! Mam nadzieję, że wiosna szybko się rozgości i będziemy miały więcej okazji do noszenia lżejszych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też mam taką nadzieję, zwłaszcza, że na razie wiosna jest u nas tylko z doskoku :)

      Usuń
  17. świetne są te kwieciste spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this cool look with the wonderful scarf!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwieciste spodnie i zielona bluzka z baskinką to moj absolutny faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Have a great week Maria.


    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. love the down coat and scarf!

    x
    dahi

    p.s. win products from canel and jord on my blog until the 18th of march! http://www.strangeness-and-charms.com/2017/03/shooting-giveaway-celebrate-strangeness.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger