Galeria czytelniczek, czyli miła niespodzianka świąteczna

Mam zwyczaj, że na początku miesiąca publikuję tutaj podsumowanie stylizacji, jednak wobec takiego wydarzenia nie można przejść obojętnie i należy pochwalić się nim najszybciej, jak tylko można:) Gdy byłam na wyjeździe Moje Nożyczki w komentarzu na blogu napisała, że mi gratuluje publikacji w najnowszej Burdzie. Zdziwiło mnie to, bo Burda miała ukazać się dopiero w piątek 25 marca, a komentarz pojawił się chyba ze 2 dni wcześniej. Czyżby była jasnowidzem, czy gazeta z prenumeraty wcześniej przychodzi? 

Niemniej 25 marca udałam się przy okazji spaceru do najbliższego kiosku, aby sprawdzić galerię czytelniczek, no i... JEST! Opublikowane zostało moje zdjęcie w kwiecistej bluzce z raglanowym rękawem i koronkowymi wykończeniami dołów. Co więcej, nawet moje koty załapały się do gazety i są z tego powodu zadowolone podobnie jak ja:)

burda galeria czytelniczek 4/2016

burda polska 4/2016

Burda sprawiła mi bardzo miłą niespodziankę i to w trakcie świąt Wielkanocnych. Bardzo za to dziękuję:) I wiem, że wpis ukazuje się 1 kwietnia, ale to wcale nie jest primaaprilisowy żart! A kto nie wierzy, niech sam w kiosku sprawdzi galerię czytelniczek w Burdzie 4/2016:)

22 komentarze:

  1. Nie jestem jasnowidzem. A Burda w prenumeracie potrafi przyjść nawet tydzień przed pojawieniem się w kioskach :) No i jeszcze raz gratuluję Tobie i kotom. Takie wyróżnienie to jest coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje.
    Zawsze powtarzam, że jesteś niezwykle utalentowana. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała niespodzianka na święta , gratulacje .

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez widziałam :)) gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak obok takiej niespodzianki nie można przejść obojętnie! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów szyciowych i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczere gratulacje! To naprawdę coś, taka publikacja:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations, Maria!!!
    Your flower printed shirt is very lovely♡

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger