Wielkanocne życzenia

Gdy czytacie ten wpis ja już zapewne jestem na świątecznym wyjeździe. Jestem już po wszystkich przygotowaniach związanych z pakowaniem, małych porządkach w domu, uszyciu nowej rzeczy, którą mam zamiar założyć na Wielkanocne śniadanie... Tą rzecz oczywiście Wam na tym blogu zaprezentuję, choć nie wiem, czy prędko, bo już kilka wpisów czeka w kolejce na publikację:) Może trochę poprzestawiam kolejność? 

Dziś jednak nie o szyciu chciałam napisać, tylko o zbliżających się świętach. Wielkanoc od jakiegoś czasu symbolizuje dla mnie przede wszystkim nadzieję i nową szansę. Fakt, że wypada ono wiosną, gdy przyroda wraca do życia po zimie jeszcze bardziej wzmacnia tą symbolikę. Dlatego na te święta chciałam Wam życzyć nie tylko zdrowia, szczęścia i miłych chwil spędzonych wśród bliskich Wam osób, ale także dużo nadziei, która motywuje do działania jak nic innego:) 


 I do zobaczenia po świętach!

23 komentarze:

  1. Wesołych świąt kochana! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałych Świąt życzę ja w tym roku pierwszy raz robię u siebie i cała rodzinka się zjedzie, będzie wesoło i przyjemnie i tego również tobie życzę. Również po świętach wracam do pisania przed świętami człowiek żyje przygotowaniami - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przygotowań było mnóstwo. Święta moje były bardzo udane, mam nadzieję, że Twoje również:)

      Usuń
  3. Wesołych ŚwiąT! :)))) i mokrego dyngusa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Mario, RADOSNEGO ŚWIĘTOWANIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych Świąt i wiele nadziei . Wesołego Alleluja !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, radosnych w rodzinnym gronie Świąt :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. I adore this post! Hope you had an amazing Easter Sunday! Have a great new week.

    Style For Mankind
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kochana :) Mam nadzieję, że Ty także miło i wesoło spędziłaś te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poświątecznie, życzę Ci Marysiu wszystkiego dobrego!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger