Stylizacje w marcu

Prawie wszystkie stylizacje tym razem wrzuciłam w ostatniej chwili na facebooka. Przygotowania do świątecznego wyjazdu nie służą regularnemu zamieszczaniu zdjęć ani wpisów. Za to można było trochę odpocząć, oderwać się od codzienności i wrócić z nową energią. A teraz już do rzeczy, czyli przegląd stylizacji marcowych:)

W marcu garderoba zrobiła się trochę bardziej wiosenna. Początek miesiąca był jeszcze zimny, dlatego na co dzień ubierałam kurtkę i buty zimowe. Za to do łaski wróciły spodnie w kwiaty, które zestawiłam razem z pasiastym szalikiem:


Kurtka: 4F
Bluzka: Big Star
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Torba: H&M
Szalik: Diverse
Brelok: DIY

Na moim kursie przerabialiśmy poprawki krawieckie i postanowiłam wykorzystać tą okazję do zwężenia i dopasowania tych niebieskich spodni z materiału bawełnianego przypominającego jeans. Spodnie po poprawkach są bardzo wygodne i dobrze leżą. A zestawione razem z bluzką w kwiaty tworzą fajną i wygodną stylizację codzienną:


Bluzka: DIY
Spodnie: Cubus + moja poprawka
Buty: Kazar
Torba; Jacqueline Riu

Dopiero co uszytą czerwoną dopasowaną sukienkę wybrałam na śniadanie wielkanocne. Może i czerwień to mało typowy kolor jak na to święto, ale szycie tej sukienki ma bardzo długą historię i musiałam wreszcie dać sobie powód, aby po pierwsze ją ukończyć, a po drugie jeszcze uczcić ten fakt:) 


Nie mogłam się też powstrzymać, aby nie zamieścić jeszcze jednego zdjęcia tej stylizacji, na którym lepiej widać jakie buty do niej dobrałam:


Sukienka: DIY (oby już wkrótce na blogu)
Kardigan: n/n
Rajstopy: Calzedonia
Buty: Prima Moda

Tegoroczne święta spędziłam w górach. Dlatego z wyjątkiem kreacji wielkanocnej zabrałam ze sobą raczej wygodne i praktyczne ubrania. Oto przykładowa stylizacja na wiosenny spacer po dolinie. Miks garderoby wiosennej i zimowej, gdyż w górach wiosna jest bardzo kontrastowa. Jak świeci słońce jest bardzo gorąco, ale w dolinach, gdzie powietrze jest ostrzejsze niż w mieście to leżał jeszcze śnieg:


Kurtka: 4F
Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: Cubus + moja poprawka
Buty: n/n
Szalik: Diverse
Okulary: Ray Ban

27 komentarzy:

  1. O ta czerwona sukienka, ma piękny kolor! Bluzka w kwiaty też super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUKIENKA JEST CUDNA :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ze w każdej stylizacji znalazł się kwieciaty kolorowy dodatek :)
    Zapraszam w wolnej chwili na mój blog ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że spodobał Ci się ten pomysł:)

      Usuń
  4. You are look beautiful in this red dress and great mountain!!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiecista bluzeczka jest cudna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna bluzka w kwiatki a sukienka skradla moje serce 💗 piekna😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful looks!!!!
    Have a wonderful weekend!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze wszystkie stylizacje urocze. Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka! Bardzo ładnie prezentujesz się w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like all the looks you show here and you look adorable in the red dress. I see you know how to dress perfect for each occassion <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzeczka w kwiaty - prześliczna, sukienka także. Ślicznie Ci w czerwieni.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo i pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger