Stylizacje grudniowe

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że imprezę sylwestrową każdy z Was zalicza do udanych i już zdążył ją odespać. Jak nie, to oby chociaż do jutra się udało:)  Życzę Wam, aby rok 2016 był pełen radości, miłości i spełnienia Waszych najskrytszych marzeń, a pretekstów do spotkań w gronie rodziny i przyjaciół było znacznie więcej, niż tylko przy okazji świąt:)

Tymczasem zapraszam na ostatnie podsumowanie stylizacji z 2015 roku. To, co nosiłam w grudniu wrzuciłam praktycznie w ostatniej chwili hurtowo na mojego Facebooka, gdyż przez przygotowania do wyjazdu i sam pobyt z Zakopanem nie miałam za bardzo możliwości na systematyczne publikowanie.

Grudzień to taki miesiąc, kiedy błyszczeć się nie tylko można, ale wręcz trzeba. Na wystawach sklepowych królują ubrania z cekinami, brokatem i złotymi i srebrnymi nićmi. Dlatego w tym czasie z przyjemnością zakładam ten błyszczący sweterek z koronkową wstawką z tyłu:


Sweter: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: Kazar
Torba: H&M

Na zakupy przedświąteczne wybrałam zestaw z fioletową kamizelką z falbanami. Reszta w stonowanych odcieniach szarości, a dodatki czarne. Za to breloczek ładnie dopasował się kolorystycznie do kamizelki:


Tunika: n/n
Kamizelka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Botki: n/n
Torba: Jacqueline Riu
Brelok: DIY

Na pierwszy spacer po Zakopanem ubrałam się na sportowo i dość ciepło, gdyż w górach powietrze jest znacznie ostrzejsze niż u nas na Mazowszu. Miałam też okazję by po raz pierwszy założyć ukończone przed samym wyjazdem sztruksowe spodnie we wzory:


Kurtka: Carry
Spodnie: DIY (niedługo na blogu)
Kozaki: n/n
Torba: n/n
Czapka: Jackpot & Cottonfield
Szal: Jacqueline Riu
Rękawiczki: n/n

A tak wyglądała moja stylizacja na wigilię. Postawiłam na czerń i biel, skorzystałam jednocześnie po raz pierwszy z uszytej na kursie prostej spódnicy. Aby nie było zbyt sztywno, zamiast białej bluzki wybrałam golf w czarno białe paski i założyłam pasek z klamra w kształcie serca:


Golf: H&M
Spódnica: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Buty: Prima Moda
Pasek: H&M

16 komentarzy:

  1. Pierwsza podoba mi się najbardziej choć wszystkie są ciekawe. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2016, wiele pomysł i kreatywności, stylizacje świetne, mnie powala kamizelka fioletowa - pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Look lovely in all the outfit. Happy New Year doll.

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy New Year dear! Great outfist, the first one and the last one are perfect!! :)

    Lucia Gallego Blog
    Lucia Gallego Blog Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje piękne każda na inną okazję. Dobrego Nowego Roku !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje bardzo twarzowe, moim faworytem jest nr 2. Bardzo ciekawe połączenie. :)
    Jeszcze raz DO SIEGO ROKU!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger