Stylizacje listopadowe

Listopad przeleciał mi nie wiadomo kiedy. Miałam zamieścić jeszcze jeden wpis z nową uszytą rzeczą, ale nie zdążyłam, a wolę trzymać się planu, że pierwszym wpisem w miesiącu jest podsumowanie stylizacji publikowanych na Facebooku. Zatem nowa praca zostanie pokazana na blogu już niedługo, a tymczasem zerknijcie, co z uszytych rzeczy w tym miesiącu założyłam i w jakich połączeniach.

Zaczęło się od stylizacji w ciemnych kolorach. Dopasowałam się chyba do nowej, bardziej ponurej części jesieni i postawiłam na czerń i szarości. Czasami bardzo dobrze i komfortowo czuję się w ciemnych kolorach:


Płaszcz: Orsay
Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: Kazar
Torba: H&M
Szal: H&M

Zauważyłam, że przywiązuję ogromną uwagę do tego, aby w ubraniach czuć się wygodnie, ale jednocześnie nie wyglądać byle jak.  Ta zielona asymetryczna bluzka spełnia te wymagania, od ubiegłego sezonu jest moją ulubioną na zimniejszą część roku:) Zestawiłam ją razem z szarymi spodniami i botkami na obcasie, z których korzystam, kiedy tylko nie wybieram się na zajęcia i nie ma mrozu. 


Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Torebka: Jacqueline Riu
Botki: n/n

Komfort i wygoda mają dla mnie jeszcze większe znaczenie podczas zajęć na kursie. Wtedy zmieniam botki na kozaki na średnim słupku. Nie są one bardzo wysokie, ale nogi wysmuklają:) A góra stroju to połączenie czerwonego kardiganu z moją czarno białą bluzką we wzory, czyli mój kolejny jesienny faworyt:


Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: Kazar
Torba: H&M

Z kolei na spacer jesienny wybrałam czarną bluzę z kokardą, pod którą założyłam czerwony golf. W takim komplecie przewianie ani przemarznięcie nie zagrażają:


Golf: Camaieu
Bluza: DIY
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Buty: Kazar
Torebka: Jacqueline Riu

23 komentarze:

  1. Mimo ciemnych kolorow, Twoje propozycje i tak wygladaja bardzo ciekawie i uroczo w nich wygladasz. Bardzo podoba mi sie u Ciebie zielen i czerwien, choc 1 stylizycja jest rowniez wyjatkowa!

    Pozdrawiam Cie cieplo i milego tygodnia Ci zycze, Mario-Tamaro:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również życzę miłego, świątecznego tygodnia:)

      Usuń
  2. Mimo ciemnych kolorow, Twoje propozycje i tak wygladaja bardzo ciekawie i uroczo w nich wygladasz. Bardzo podoba mi sie u Ciebie zielen i czerwien, choc 1 stylizycja jest rowniez wyjatkowa!

    Pozdrawiam Cie cieplo i milego tygodnia Ci zycze, Mario-Tamaro:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę brakuje mi koloru w Twoich stylizacjach. Zielona bluzka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze stawiam na jasny intensywny kolor, czasami lubie ciemne barwy:) Dziękuję:)

      Usuń
  4. Bardzo dobrze Ci w czerwieni :-)Komfort zimą jest najważniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza podoba mi się najbardziej, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie. Zielona bluzka bardzo mi się podoba . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely looks!!! You are so pretty!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. So autumn outfit!!!
    I love your DIY blouse!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger