Podsumowanie stylizacji wrześniowych

Wrzesień minął mi niepostrzeżenie. Wszystko to za sprawą kursu, który mam aż przez 4 dni w tygodniu, a wtedy moje dni są bardzo intensywne. Równie szybko zaczęły mijać mi weekendy, bo wtedy nadrabiam zaległości we wszystkim, na co nie mam czasu w tygodniu. Dlatego też w tym miesiącu stylizacji jest mało i stanowią one raczej namiastkę tego, co nosiłam w tym miesiącu. Zapraszam do obejrzenia:)

Wrzesień jest charakterystyczny ze względu na mieszanie się ze sobą dwóch pór roku: lata i jesieni. Jest mocno nieprzewidywalny, są dni kiedy pada i temperatura wynosi zaledwie 10 stopni powyżej zera, a są i takie, w których mamy piękne słońce, a temperatura zbliża się do 30 stopni. W tym miesiącu łączyłam w moich zestawach rzeczy letnie razem z jesiennymi. Letnie, kwieciste spodnie dobrałam do czarno- brązowego kompletu, bo ciekawie go rozjaśniają. Ubrałam się tak na spotkanie ze znajomymi:


Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: n/n
Torba: Jacqueline Riu
Brelok: DIY

Na zajęcia najbardziej lubię ubierać się wygodnie, ale jednocześnie dbam o to, aby nie wyglądać nudno czy byle jak. Po raz kolejny przydały mi się spodnie w kwiaty, ale tym razem połączyłam je z płaszczem w kolorze intensywnie czerwonym. Całość stonowałam czarnymi dodatkami:


Płaszcz: Cubus
Spodnie: DIY
Buty: Kazar
Torba; Jacqueline Riu
Brelok: DIY

Zmienna pogoda motywuje też do eksperymentów. Dzięki temu okazało się, że krótka, letnia bluzka z koronkowymi wstawkami po bokach może się przydać także jesienią, gdy temperatura nie jest jeszcze zbyt niska. Założyłam ją na dłuższy podkoszulek, bo jej wzór i kolory pasowały do jesiennego zestawu i poszłam tak na zajęcia:


Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Spodnie: Jackpot & Cottonfield
Baleriny: Wittchen
Torba: n/n
Brelok: DIY

22 komentarze:

  1. Ale genialnie wyglądasz! Zwłaszcza w pierwszej stylizacji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm loving your looks!! Especially the black jacket with puff sleeves, it's a dream.
    Baci,
    Coco et La vie en rose fashion blog - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Cię w czerwieni, dla tego moim faworytem jest ognisty płaszczyk!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolorowe spodnie super są ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie - spodnie kolorowe i czerwony płaszczyk bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło .

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful looks!!! I love your jacket!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda ze stylizacji jest śliczna. W czerwieni Ci najlepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, także bardzo lubię czerwony kolor i bardzo dobrze się w nim czuję:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger