Stylizacje czerwcowe

Czerwiec przywitał nas bardzo ładną pogodą. Słońce, temperatura powyżej 25 stopni, no nareszcie:) Myślałam, że pozwoli odreagować dość zimny maj. Później jednak pogoda się zepsuła i cóż... Dobrze, że swojego wyjazdu wakacyjnego nie zaplanowałam na czerwiec. Zapraszam na przegląd stylizacji, które pokażą,  jak sobie radziłam ze zmiennymi warunkami pogodowymi.

Początek miesiąca, jak już wspomniałam, był wprost letni. Po raz pierwszy w tym roku założyłam szorty i sandałki. Do kompletu wybrałam także bluzkę z naszywkami w kształcie kwiatów. Na spacer i zakupy okazała się w sam raz:

naszywki kwiaty

Bluzka: DIY
Szorty: H&M
Pasek: Tally Weijl
Sandałki: CCC
Torebka: Jacqueline Riu

W upalne dni najważniejsza jest dla mnie wygoda. Nie mylę jej jednak z niechlujnością i nawet na krótką wycieczkę rowerową po okolicy wybieram coś innego, niż dresy, legginsy czy typowy strój rowerowy. Na tą założyłam moją czarno białą bluzkę:

bluzka czarno biała

Bluzka: DIY
Szorty: H&M
Sandałki: CCC

Na początku czerwca skończyłam szyć długie spodnie w kwiaty. Choć zazwyczaj o tej porze pracowałam nad nowymi szortami lub rybaczkami, tym razem pogoda bardziej zainspirowała mnie do uszycia czegoś z długimi nogawkami. Miałam przeczucie, że w tym sezonie jeszcze nie raz mi się przydadzą i się nie pomyliłam:

spodnie w kwiaty na lato

Kurtka: Camaieu
Bluzka: Reporter
Spodnie: DIY
Baleriny: Pimkie
Torba: Jacqueline Riu

Tej stylizacji nie zdążyłam wrzucić na Fb, ale koniecznie chciałam się nią pochwalić. Na pierwszy rzut oka jest podobna do poprzedniej, bo też zestawiłam spodnie w kwiaty razem z czerwienią. Tym razem wybrałam jednak zamiast kurtki kardigan, czarny top i buty na obcasach:

spodnie damskie w kwiaty

Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: Reporter
Spodnie DIY
Buty: Ryłko
Torba: Jacqueline Riu
Breloczek: DIY

Jeśli chcecie być na bieżąco ze stylizacjami zachęcam do polubienia mojego Facebooka:)

54 komentarze:

  1. Kwieciste spodnie mnie wprost urzekły, chyba skradnę pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najladniesze sa dla mnie kwieciste spodnie. Wygladsz w nich rewelacyjnie, Maro Tamaro:)

    Pozdrawiam Cie serdecznie i udanego tygodnia Ci zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear
    Great pictures, so stylish
    Love the first top and the red coat
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie w kwiaty prezentujacsie wspaniałe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi doll I'm back from vacation great outfit

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko fajne,ale jestem fanką spodni w kwiaty ,więc te oceniam najwyżej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, podziwiam Twoje zdolności twórcze :)
    http://lemonwave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie i czerwona kurteczka razem cudnie. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute:). I love your bag:).

    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw i ostatni:D

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzki i spodnie w Twym DIY są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same kwiatowe cudeńka, spodnie rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka z pierwszego zestawu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do siebie na rozdanie :-) http://mjakmagda.blogspot.com/2015/07/do-zdobycia-australijskie-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Cool looks, I love them all!!!
    Have a lovely WE!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  16. My dear MariaTamara, you look prettier by the day! I love your floral pants!
    Baci,
    Coco et La vie en rose fashion blog - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice looks!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorzysty był Twój czerwiec i bardzo mi się ta opcja podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely outfit!
    You suit red♡♡

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    kisses;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice outfits specially that last one.
    Have a nice day! Noora/ www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne zestawy :-) a najbardziej podobają mi się te kwieciste spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne outfity, pierwszy look jest moim faworytem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great outfits!
    <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Każda propozycja ciekawa, jest letnio, kolorowo, kwiatowo.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwieciste spodnie są ekstra:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger