Stylizacje letnie/ Liebster Blog Award

Postanowiłam, że zamiast poświęcać całe wpisy jednej stylizacji, będę robiła im pojedyncze fotki za pomocą telefonu. Na bieżąco będą one publikowane na facebooku, twitterze i instagramie, a tutaj znajdzie się na ich temat tylko podsumowanie, najczęściej raz w miesiącu. Wszystko po to, aby nie zmieniać charakteru bloga z szyciowego na modowy, a jednocześnie pokazywać, jak noszę to, co uszyłam.  Oto stylizacje z lipca i sierpnia:

1. Z moją bluzką z kwiatami i kolorowymi szortami. Coś na upalny dzień w domu:


2. Z bluzką we wzory i broszką z kwiatkiem. Do tego czarne spodnie przed kolano. Wybrałam ją na zakupy:


3. Przy tej stylizacji złamałam postanowienie i poświęciłam jej cały wpis. Jednak nie mogłam się powstrzymać, bo podobała mi się tak bardzo:) A w roli głównej wystąpiła jedwabna zielona bluzka i moje koronkowe szorty:


4. Prosta stylizacja na upalny, sierpniowy dzień. Znowu moje koronkowe szorty i szara bluzka z kwiatowymi ozdobami, z Jacqueline Riu:


5. Morze przywitało nas chmurami i deszczem.  Dlatego na spacer wybrałam kurtkę wiatrówkę, spodnie 3/4, które odrobinę przerobiłam (niedługo o tym wpis), torebkę, nad którą również trochę popracowałam (też będzie wpis) i buty na niewysokim obcasie:




6.Coś na plażę. Koronkowa bluzka, którą uszyłam wiosną, ale dopiero teraz po raz pierwszy założyłam (o niej też będzie wpis), a do niej jeansowe szorty w paseczki:


Podsumowując, latem ubierałam się przede wszystkim wygodnie, bo podczas upałów i wakacji w ogóle to jest właśnie najważniejsze:) Następne podsumowanie stylizacji będzie na początku października.

Zostałam ostatnio także nominowana przez Natalię z bloga http://swiatorliki.blogspot.com/ do Liebster Blog Award. Za pamięć o mnie bardzo dziękuję:)



A oto pytania skierowane do mnie:
1. Skąd pomysł na założenie bloga?
Na zajęciach na uczelni nam kazano :)

2. Co jest dla Ciebie najważniejsze przy pisaniu bloga?
Jak najdokładniej zaprezentować to, co uszyłam. Chcę pokazać swoje umiejętności i kreatywność. A jeśli chodzi o tutoriale i wskazówki, to aby były zrozumiałe dla czytelników.
3. Gdybyś miała wybrać jedną książkę którą mogłabyś polecić byłaby to...
Martha Grimes- Hotel Paradise

4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Aktualnie żadnego nie oglądam.

5. Jaką porę roku najbardziej lubisz i dlaczego?
Lato. Ponieważ jest ciepło, zielono i słonecznie. To też czas na rower i na urlop, który od lat spędzam nad morzem i po prostu kocham ten czas :)
6. Najgorszy film jaki kiedykolwiek oglądałaś.
Był tak zły, że aż tytułu nie zapamiętałam:)
7. Jakiej potrawy najbardziej nie lubisz?
Smażonej cebuli.
8. Jak spędzasz wolny czas?
Na szyciu dla siebie i lekturze. Ostatnio oraz częściej znowu na zwiedzaniu różnych ciekawych miejsc. A latem na rowerze:)

9. Jakiej rzeczy nigdy nie zrobisz?
Podobno nigdy się nie mówi nigdy:)
10. Twój najdroższy kosmetyk jaki kiedykolwiek kupiłaś?
Z kosmetykami za bardzo do tej pory nie szalałam. Więc jak dla mnie to był chyba tylko błyszczyk od Diora.
11. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
Bez toniku do twarzy i błyszczyka.

Nominuję następujące blogi:

Jeśli ktoś nie chce brać udziału, z góry przepraszam, po prostu nie musi, to ma być tylko zabawa:)

A jak chce, to ma za zadanie zmierzyć się z moim zestawem pytań...
1. Mój ulubiony projektant mody to...
2. Ulubiony butik to...
3. Ulubiona fryzura to...
4. Paznokcie u rąk: krótkie czy długie?
5. Czy oglądasz fashion tv?
6. Makijaż: wyrazisty czy subtelny?
7. Torba: duża czy mała?
8. Gdzie spędziłaś/ eś wakacje?
9. Bikini czy kostium jednoczęściowy?
10. Buty: wysoki czy niski obcas?
11. Czy często nosisz biżuterię?

... oraz  nominować 11 kolejnych blogów i zadać im kolejne pytania:)

38 komentarzy:

  1. Podoba mi się fason tej kurtki wiatrówki :) Ooo i właśnie wchodzę i widzę nominację dla siebie haha :D Nieźle :D Dziękuję :) Na pewno odpowiem, bo ciekawe pytania :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look great in all congrats on the award.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie ta Twoja torebeczka z zebrą :) Jak ją wykonałaś.
    Dziękuję za nominację miło z Twojej strony postaram się odpisać na pytania, choć nie będzie to łatwe, trudno czasami odpowiedzieć na pytania oraz stworzyć nowe dla innych.
    Czeka mnie duże wyzwanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie jest banalnie proste, post na ten temat jest już na blogu:) Nie ma za co, o ile chcesz możesz się pobawić, ale jak nie to ok:)

      Usuń
  4. Fajna sprawa z tym modowym podsumowaniem - inspirujące :-) Wpadam tu również, by podziękować Ci za nominację i obiecuję postarać się wywiązać z obowiązku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację! Jest mi bardzo miło. Przy jakiejś okazji odpowiem na pytania:)
    Dużo fajnych rzeczy uszyłaś! Najbardziej podoba mi się ta bluzeczka z falbankami zamiast rękawów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) A tą bluzkę mam już kilka ładnych lat, ale wcześniej nie nosiłam jej zbyt często.

      Usuń
  6. Number 3 is my favorite look.
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje świetne. Gratuluję nagrody !! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje wspaniałe. Gratuluje wyróżnienia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, jak można nie lubić smażonej cebuli??? U mnie to obowiązkowy dodatek do wielu dań :D Nawet samą z suchym chlebem mogę jeść ;) Ok, dzięki za nominację, na pytania odpowiem poniżej:

    1. Mój ulubiony projektant mody to...
    Nie mam, nie orientuję się w projektantach, podoba mi się to co tworzą Viktor&Rolf

    2. Ulubiony butik to...
    I znowu mam kłopot z odpowiedzią, bo nie mam pojęcia. Nie odwiedzam butików, natomiast jeśli chodzi o sklepy online to bardzo lubię net-a-porter, czasami coś tam sobie podpartuję :))

    3. Ulubiona fryzura to.
    Moja aktualna mi odpowiada, ale to się zmienia :))
    ..
    4. Paznokcie u rąk: krótkie czy długie?
    Krótkie

    5. Czy oglądasz fashion tv?
    Nie mam w domu telewizora.

    6. Makijaż: wyrazisty czy subtelny?
    Subtelny

    7. Torba: duża czy mała?
    Wielka!!!

    8. Gdzie spędziłaś/ eś wakacje?
    Na wsi i w pracy

    9. Bikini czy kostium jednoczęściowy?
    Bi! :))

    10. Buty: wysoki czy niski obcas?
    Wysoki

    11. Czy często nosisz biżuterię?
    Prawie nigdy. Zawsze przy większych okazjach mam problem z doborem odpowiednich precjozów, dlatego też od niedawna jak gdzieś jestem to się rozglądam za czymś, w czym czułabym się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się rozchorowałam po smażonej cebuli i od tamtej pory mam do niej uraz. Toleruję tylko surową do sałatki z pomidorów i w cheeseburgerach, gdy jest drobno posiekana:) Dziękuję za odpowiedzi!

      Usuń
  10. Pierwsza stylizacja i ta z zieloną, jedwabną bluzką podobają mi się najbardziej :)
    Bardzo dziękuję za nominację. Miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool looks darling!!!!

    Ciao bellissima!!!
    Kisses
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Mario Tamaro, dziekuje serdecznie za nominacje. Jestem ogromnie zaszczycona i podziwiam Twojego bloga; no i zazdroszcze umiejetnosci szycia (choc sama tez szyje i lubie to, ale nie tak). Na pytania odpowiem, teraz tylko tak na szybko melduje sie i dziekuje. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa i chęć udziału:) Odpowiedzi już przejrzałam, cieszę się też,vze lubisz tego bloga:)

      Usuń
  13. super uszytki - i bardzo dziękuję za nominację :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Było wiele świetnych stylizacji - bardzo fajne podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację :-)
    Nie do końca czaję, o co chodzi, ale jak rozumiem, powinnam odpowiedzieć na zadane przez Ciebie pytania, tylko nie wiem, czy u siebie na blogu, czy tak jak katya w komentarzu? A jakie są kryteria nominowania dalej? I czy coś jeszcze mam zrobić, nominując?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gra polega na tym, że odpowiadasz na pytania we wpisie na blogu i zamieszczasz banner nagrody (ten, co jest u mnie), później wymyślasz własny zestaw 11 pytań i wyznaczasz do odpowiedzi 11 blogów:) blogi wybierasz losowo.

      Usuń
    2. Dobra, to ja nie pociągnę dalej, ale z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania tu :-)

      1. Mój ulubiony projektant mody to...
      To trochę tak, jakby mnie zapytać, jaki jest mój ulubiony projektant nadwozia samochodów osobowych.. Znam się na tym jak kogut na gwiazdach ;-)
      2. Ulubiony butik to...
      Camaieu. Walę tam w ciemno po wiskozowe bluzki z wodą i bawełniane bluzki basic. Generalnie 70% ich kolekcji pasuje na moją sylwetkę i to zarówno teraz w rozmiarze 36, jak i dawniej w rozmiarze 40; spodnie też. Lubię też Orsay - co drugą kolekcję.
      3. Ulubiona fryzura to...
      U mnie - długie rozpuszczone włosy, zero modelowania, zero pianek, żeli i lokówki. U innych - krótkie drapieżne, na Kleopatrę lub burza łagodnych fal.
      4. Paznokcie u rąk: krótkie czy długie?
      Krótkie, ścięte prosto lub delikatnie zaokrąglone, naturalne, pociągnięte mlecznym lakierem. Aczkolwiek ostatnio rozlubowałam się intensywnie ciemnoróżowych - jednak nadal króciutko obciętych. U innych nie znoszę długich szponów w szalone wzorki wielokolorowe z brylantami, brrrrr! ;-)
      5. Czy oglądasz fashion tv?
      Nie. Pewnie dlatego potrafię wymienić tylko trzy nazwiska projektantów i pięć nazwisk modelek ;-)
      6. Makijaż: wyrazisty czy subtelny?
      A to zależy. Zmalowane lale, wiadomo, obrzydlistwo i nie można się tam dopatrzyć gdzie jest prawdziwa, żywa kobieta, natomiast wyraźny wieczorowy makijaż jak najbardziej. Na co dzień preferuję delikatny. Kobieta ma mieć urodę podkreśloną, a nie zamalowaną.
      7. Torba: duża czy mała?
      Najlepiej plecak ze stelażem ;-) Ale mieszczę się w średniej. Próbowałam kiedyś kopertówkę wziąć na imprezę. Nie udało się. Komórka i portfel męża oraz kluczyk do samochodu już się nie upchnęły.
      8. Gdzie spędziłaś/ eś wakacje?
      W Chorwacji. Niczego nie rezerwowaliśmy, wsiedliśmy w samochód i heja!
      9. Bikini czy kostium jednoczęściowy?
      Bikini. Jednoczęściowy na basen lub po sześćdziesiątce.
      10. Buty: wysoki czy niski obcas?
      Och, jakbym chętnie chodziła wyłącznie na wysokim! Niestety mam wąską stopę i na obcasie powyżej 3-4 cm zjeżdżam po pochyłości podeszwy, co skutkuje odstawaniem buta na pięcie i zgiętymi w pół palcami. Uwielbiam patrzyć na kobiety na szpilce - nie ma nic seksowniejszego! I każda noga wygląda zgrabniej.
      11. Czy często nosisz biżuterię?
      Non stop. Nie zdejmuję nawet do snu i kąpieli. Od lat jeden wisiorek i jeden pierścionek z obrączką, to by było na tyle. No, chyba że od wielkiego dzwonu wkładam coś efektowniejszego na szyję.

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi:) Na spontaniczna wyprawę za granicę bym się nie zdecydowałas, w kraju zresztą też. Lubię mieć miejsce zarezerwowane i poczucie, że będzie gdzie odpocząć po podróży:)

      Usuń
  16. stylizacja numer 3 mnie urzekła :). koszulka jest śliczna no i te koronkowe szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda stylizacja ciekawa, no i przede wszystkim Twoje dzieło.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger