Plażowa torebka i jeansowe spodnie

Mam dziś do zaprezentowania dwie rzeczy, które wykonałam jeszcze przed wyjazdem. Pierwszą jest torebka, która została jedynie odrobinę przerobiona. Oryginalna miała taki oto napis...:


...ale znudził mi się on. Ponieważ torebka jest płócienna, pomyślałam, że będzie świetna jako plażowa i postanowiłam odpruć cekiny i ozdobić ją w inny sposób. Inspiracja na nowe ozdoby pojawiła się któregoś dnia, gdy przechodziłam obok pasmanterii. Na wystawie ujrzałam taką oto cekinową naszywkę...:


...I 15 sekund później już ją kupowałam. Naszyłam ją ręcznie w miejsce dawnych cekinów:


Później pomyślałam, że jeszcze coś dodam. Mój wybór padł na taką oto aplikację:


I ostatecznie rezultat wygląda następująco:




I jeszcze druga rzecz. Przed wyjazdem zdałam sobie sprawę, że pilnie potrzebuję spodni długości 3/4. Brązowe zrobiły się za luźne i nie bardzo chciało mi się je zwężać. Za to wygrzebałam z garderoby takie oto długie jeansy, które nosiłam kilka lat temu i odkryłam, że pasują na mnie:


Miały jednak wielką wadę: obszarpane i wyblakłe doły. Aby spodnie nadawały się do noszenia, trzeba było je solidnie skrócić. Dlatego pomyślałam, że mogę od razu uciachać ich trochę więcej, bo stanowią świetny materiał na rybaczki. I tak oto wyglądają po mojej drobnej interwencji:




Podłożenia przyszyłam ręcznie:


Zmiana była niewielka, ale potrzebna. Spodnie 3/4 to jedna z najbardziej przydatnych części garderoby latem, a szczególnie, gdy są takie, jak te: wygodne i pasujące do niemalże wszystkiego. Sprawdziły się znakomicie podczas spacerów i wycieczek nadmorskich pod koniec sierpnia. Tu zaprezentuję je razem z torebką, która nie tylko na plażę była zabierana:




Mam okazję zakładać je nawet teraz, bo pogoda jest jeszcze dość letnia i nie zachęca do wyciągania jesiennych ubrań:)

55 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tą naszywką. Co prawda nie przepadam za cekinami, ale ta zebra dała fajny efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Tym bardziej się cieszę, że zebra przypadła do gustu.

      Usuń
  2. Torebka w drugiej wersji podoba mi się o wiele bardziej. Ja też stare spodnie skracam często. Jesteś już bardzo szczuplutka . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jaka duża ta naszywka łup w sam raz bo wygląda super! A spodnie strzał w 10 na rybaczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na naszywki bardzo duża i nawet nie była w jakiejś kosmicznej cenie:) Dziękuję

      Usuń
  4. Lubię cekiny :) Fajne masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszywka jest super, najbardziej właśnie dzięki jej wielkości :) Spodnie po skróceniu prezentują się bardzo dobrze i przynajmniej nie leżą w szafie zakopane, tylko świętują swoje nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie już kilka lat leżały w szafie, gdy miałam kilka centymetrów w biodrach więcej, niż teraz. Dziękuję:)

      Usuń
  6. Pomysłowa dziewczyna z Ciebie .Podoba mi sie zebra na torbie i zdjęcia z mojego ukochanego Gdańska .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i jedno z moich ulubionych miast:) Po studiach mam nadzieję na częstsze okazje, aby tam być. Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. You are very creative!! Love the cut off jeans and thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zebra świetna :) mnie cekiny jakoś nie przekonują, ale ta zebra z nimi wygląda bardzo ciekawie :)
    Co do spodni - fajnie, że znalazły nowe zastosowanie, zamiast kupować nowe portki masz nowe z recyklingu - tanio i ekologicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło, że Ci się podoba:) Na zakupy, albo szycie nowych już po prostu nie miałam czasu, a chciałam spodnie 3/4:)

      Usuń
  9. Amazing Bag!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz złote rączki! Ślicznie ta torba wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło świetnie. Powtórzę za Edytą: "Masz złote rączki". I fantastyczne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. So lovely bag!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno spodnie jak i torebka - pierwsza klasa!! Świetna naszywka z zebrą!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie, jak spodnie, ale ta torebka to jest mistrzostwo! Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pieknie wyszla Ci ta torebka, orginalna. Spodnie rowniez swietne i praktyczne. Jak to dobrze umiec cos przerobic!! Pozdrawiam Cie TAmaro serdecznie i milego weekendu Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  16. Wystarczy tylko ruszyć trochę głową, dobry pomysł i chęci i takie cuda można wyczarować <3
    Torebka wyszła fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta zebra! Ma w sobie "to coś" :D A po rybaczkach w ogóle nie widać, że kiedyś były czymś zupełnie innym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, znaczy, że cel osiągnięty:) Dziękuję!

      Usuń
  18. Podoba mi sie nowe wcielenie Twojej torebki i spodnie wersja 3/4 bardzo praktyczne. Pozdrawiam beata

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome! I love your bag. Hope you have a fun new week!


    PS: I am now following you on bloglovin, I hope you can follow me too if you haven't yet. Thanks!


    Kenny,
    WHAT KENNY HEARTS
    INSTAGRAM @kennydaily / BLOGLOVIN / FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna naszywka! nie widziałam nigdy takiej dużej! zrobiłaś niewielką przeróbkę, a efekt jest ogromny! :) bardzo mi się podoba nowa torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. torba wygląda super, ja nawet guzika nie umiem prosto przyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Really amazing shoes!
    Kisses

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Of course I would like to follow each other! Following you now, so follow back:)

    fashion-babel.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka urocza torebka!
    zacne diy!
    podoba mi się!

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Great ideas!!! I love your bag!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny pomysł na ozdobienie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You did a great job with a bag, so much more fun! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj Ty Czarodziejką, ciągle mnie zaskakujesz. Torba - bomba! Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Barbaro, jest mu niezmiernie miło z tego powodu:) Pozdrowienia!

      Usuń
  29. omg,in love withe the detail from the bag! You look amazing! you did it well!
    http://imperfectmuse.blogspot.com/2014/09/white-shirt-beautiful-necklace.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna ta naszywka, po prostu cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi beautiful, Thank you for stopping by and showing love onto my page, your blog is amazing as well :) I'm following you now via gfc, hope you follow back now x Keep in touch x

    Benish | Feminist Reflections

    Benish | Feminist Reflections
    Paperback International Giveaway

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger